czwartek, 27 lutego 2014

How not to be fooled?

Hej!
Mam dla Was poradnik o tym jak nie dać się nabrać na wyprzedaży 3za2!

^^^^
Kolorowe napisy i banery zachęcają, a wręcz nakłaniają nas do zakupów.
Barwy wykorzystane w reklamowej kampanii działają na naszą podświadomość,

-kolor czerwony może skojarzyć się z życiem, energią, żywiołowością, agresją, działaniem. Jest to barwa, która działa pobudzająco na przysłowiowego byka i w podobny sposób porusza inne żywe stworzenia, zachęcając je do akcji. Symbolicznie zawsze wiąże się z działaniem, ruchem, energią.
 A zatem czerwień jest bezpośrednio związana ze wszystkimi dynamicznymi przejawami istnienia. Również z agresją.

Reasumując, wymowa czerwieni to: chcę działać, zauważ mnie i podziel moją pasję, doceń moje możliwości i pozwól mi się zrealizować, przecież jestem najlepszy.

- kolor różowy kojarzyć się będzie z delikatnością dziecięcego świata. Począwszy od niemowlęcego kocyka, poprzez różowe misie i sukieneczki, a skończywszy na pastelowych szminkach modnych w latach sześćdziesiątych, niezmiennie przynosi w sobie coś ciepłego, miłego i dziewczęcego. I tak jak dziecko niecierpliwie wyrywające się na świat, który znajduje się za furtką ogrodu, różowy kolor podkreśli potrzebę przestrzeni do działania i wykazania swoich możliwości
bo przecież róż to mieszanka bieli i
czerwieni.

Zatem przesłanie tej barwy to: zaopiekuj się mną, kochaj mnie z matczyna delikatnością i czułością,
pozwól mi być dzieckiem i skupić się wyłącznie na sobie i swoich potrzebach

Jak można zauważyć cała wyprzedaż to czysty marketing,
widać, że admini są obyci we wznoszeniu naszych nadziei na poziom nadzwyczajnie wysoki,
szkoda, że potem nasze oczekiwania zmuszone są zderzyć się z rzeczywistością, 
pozbawione zostają tej całej wspaniałej otoczki i podobnie jak Ikar, masowo,
giną niezauważone wśród tłumów 
Dobry PR* może zdziałać wszystko.

*Kształtowanie stosunków publicznie działającego podmiotu z
 jego otoczeniem. Celem działań public relations jest dbałość o dobry wizerunek, 
akceptację i życzliwość wobec działań danej osoby lub firmy.

^^^^

Admini oczywiście w jak najsubtelniejszy sposób usiłują wytłumaczyć nam na czym 
"RZECZYWIŚCIE" polega "WYPRZEDAŻ".
Wasz zachwyt nad "promocją" tak samo jak orzeczenie adminów ma swoje słuszne pobudki,
ale i zwyczajne błędy.


Według mnie...

wyprzedaże mają na celu wzbudzić w nas instynkt "myśliwego", który tropi i nie spocznie dopóki nie upoluje zdobyczy. Wyprzedaże to jest ten magiczny moment kiedy wydaje nam się, że wszystko możemy za połowę ceny
kupić, a po jakimś czasie okazyjnie odsprzedać.




^^^^
Jeżeli jednak postanawiamy wybrać się na zakupy, trzymajmy się
trzech żelaznych zasad kupowania na wyprzedażach:

- nie kupujmy rzeczy niedopasowanych

Mamy tendencję do kupowania albo zbyt obcisłych ubrań (sprawiających wrażenie za 
małych), albo ubrań za dużych tzw. worków.

- zastanówmy się czy "kanarkowy żółty" będzie modny w przyszłym sezonie 

Darujmy sobie kolory, które będą modne tylko w tym sezonie, a on niedługo się skończy.
Choćby to wdzianko miało kosztować 5 stardollarów to i tak szkoda będzie je wyrzucić w 
błoto. Niech króluje  funkcjonalność i uniwersalizm. 
Honneur classiques!

- dobrze się przygotuj

O tym jak dobrze się przygotować przeczytasz tu i tu .

^^^^
Co warto kupić, gdzie i dlaczego?

Sklepy, które polecam:

NELLY

Nelly - klasyczne kroje przełamane wzorzystymi tkaninami, niebotyczne szpilki rodem z najlepszych butików, wytworne akcesoria i najwyższej próby biżuteria w cenach bardzo przystępnych.

 Velvet Orchid

Velvet Orchid- oryginalne i zjawiskowe ubrania, piękne spódnice, klasyczne szpilki, bajeczne kurtki, płaszcze i ramoneski. 


Decades

Decades- ponadczasowe kreacje w kultowych krojach, wzorach, barwach i tkaninach. Dobrze wykonane, odmienią każdą stylizację i dodadzą jej charakteru.


 Voile

Voile- piękne suknie, spódnice i topy bez określonej daty przydatności. Modne w każdym sezonie, uniwersalne i co najważniejsze bardzo ładne. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Rio

Rio- jak karnawał to w Rio  i z ubraniami z Rio. Znajdziesz to mnóstwo świecących sukni i dodatków! Jeżeli wybierzesz coś z Rio inni mogą tylko opalać się w Twoim blasku! =)

^^^^
Jak idzie Wam z zakupami?
Uległyście obecnej promocji czy czekacie na większą obniżkę?
Czekam na Wasze komentarze!
Pozdrawiam
Lolcia243Love

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy artykuł i pomocny. Na pewno skorzystam, i postaram się coś 'upolować'.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy artykuł, przeczytałam cały. Z tej promocji jeszcze nie skorzystałam, tak w ogóle to ja nie kupuję w tych promocja "3 za 2".

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  3. Nelly jest moim ulubionym sklepem, Ja kupuję tylko na promocjach -50%.
    magda_550

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy artykuł :)
    P.S. DZISIAJ MIAŁY BYĆ WYNIKI KONKURSU NA STYLIZACJE WALENTYNKOWĄ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy artykuł. Ja na takich promocjach kupuję tylko doatki . np : Paski, kolczyki itp. Zdecydowanie wolę wyprzedaż -50%

    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dużo rzeczy kupiłam dzięki tej wyprzedaży ;)

    monusia55

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)