niedziela, 26 stycznia 2014

Overview of closet- shopping list

Hej!

Mam dla Was pewnego typu poradnik.
Opowiem Wam jak ułatwić sobie zakupy.

♥▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬♥

1.
Zanim ruszysz na podbój starplazy przejrzyj swoją szafę.
Sprawdź czy posiadasz podstawowe modele ubrań, które powinny się w niej znaleźć.
Dla ułatwienia postanowiłam zrobić listę:
-biała klasyczna koszula z kołnierzem 
-biały, gładki t-shirt
-bluzka typu bokserka
-klasyczne czarne szpilki
-spódnica o uniwersalnym kroju i kolorze 
-jeansowe rurki
-klasyczne czarne spodnie
-spódnica maxi
-marynarka
-sweter
-koszula (np.jeansowa)
-płaszcz
-futro
-sukienka
-kurtka
-ramoneska
-torba
-kopertówka

Myślę, że w każdej szafie powinny znaleźć się tego typu ubrania.
Oto modele, które znalazłam w swojej szafie:

ramoneska, marynarka, płaszcz, futro, kurtka:



1. Wild Candy, 13 sd, starplaza
2. It Girls, 2 sm, starbaazar
3. It Girls, 15 sd, starplaza
4. Denim&Supply Ralph Lauren, 15 sd starplaza
5. Nelly, 25 sd, starplaza

t-shirt, bokserka, sweter, koszule:

1. No mark- 0 sm
2. BASICS, 2sm, starbaazar
3. It Girls- 5 sm, starbaazar
4. Bonjour Bizou, 16 sd, starbaazar
5. BASICS, 45 sm, starplaza

spodnie, spódnice, sukienka:

1. Bonjour Biozu, 50 sm, starplaza
2. Apres Ski, 13 sd, starplaza
3. Young Hollywood, 65 sd, starplaza
4. Miss Sixty, 11 sd, starbaazar
5. Apres Ski, 8 sd, starplaza

buty, torebki:

1. Wild Candy, 53 sm, starplaza
2. Baby Phat, 8 sd, starbaazar
3. Chanel Tribute, 28 sd, starbaazar

♥▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬♥

2.
Kiedy sprawdzimy już czy mamy wszystko co powinnyśmy mieć, pora poszukać
inspiracji i zrobić listę zakupów.











Po obejrzeniu zdjęć warto zastanowić się jakie rzeczy, chcemy kupić.
Warto w tym celu stworzyć listę.
Oto moja lista:

- czerwone skórzane spodnie#
- miętowe spodnie #
- szary t-shirt ~
- jeansowa kurtka =
- koszula w kratę ^
- okulary w białych oprawkach &
- czarne czółenka ^
- kremowy sweter oversize ~
- czarne szpilki #
- sukienka z baskinką $
- amarantowa sukienka ~
- koronkowa bluzka
- szpilki nude =



#starplaza =starbaazar &odrzucone(nieprzydatne) ^posiadane $odrzucone(zbyt drogie)
~nie znalazłam

♥▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬♥

3.
Zawsze za nim ruszę do sklepu porównuję listę z moją szafą.
W taki sposób udaje mi się zaoszczędzić stardollary i nie kupuję rzeczy niepotrzebnych
Z listy wykreśliłam czarne czółenka i koszulę w kratę.
Z tak przygotowaną, zmodyfikowaną  listą ruszam do starbaazaru i starplazy w poszukiwaniu 
ubrań :)

Oto rzeczy, które udało mi się kupić:



Stylizacje z wykorzystaniem rzeczy:




Jeśli uda Ci się stworzyć z rzeczami stylizacje, to znaczy że zakupy były udane =]

*****
Co sądzicie o dzisiejszym poście? 
Osobie chętnej mogę wykonać przegląd szafy.
Doradzę co powinnaś kupić i gdzie :]
Zgłoszenia możecie zostawiać w komentarzach.
***
8 sd wygrywa ShariSweet, wystaw mi coś za tą kwotę +prowizja
Nagrodą niespodzianką będzie coś z wishlisty.

Pozdrawiam
Lolcia243Love






5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i ciekawy poradnik.
    Podobają mi się również zdjęcia
    z inspiracjami :3 stylizacja bardzo
    fajnie ci wyszły :) post super

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post napewno przydatny :P
    Jestem chętna do przeglądu szafy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. artykuł jest super

    Martunia292

    OdpowiedzUsuń
  4. Post ciekawy, przydatny oraz bardzo pomocny. Masz racje ze trzeba sobie poszukać jakiejś inspiracji i stworzyć listę zakupów. Stylizacje bardzo ładne, dobrze wykonane oraz staranne. Jak zwykle czekam na więcej oraz z chęcią zgłosiła bym się do przeglądu szafy :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł z tym poradnikiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)