wtorek, 21 stycznia 2014

What I Should Buy #1 Sell-out

Hej!

Dziś inaczej niż zwykle, nie o tym co powinno się nosić, nie o tym jak to nosić ani
co ukrył przed nami Starbaazar!
Dziś o tym jak mądrze wykorzystać wyprzedaż 3za2!

Zanim podbijesz wszystkie sklepy, zatrzymaj się w
swoim apartamencie.

1. Dokładnie przejrzyj swoją szafę. Zastanów się co masz, 
co chciałabyś mieć i czego potrzebujesz!
Lista potrzebnych rzeczy to gwarancja
udanych zakupów!
Do sporządzenia ów listy wykorzystaj swoją wiedzę z poradników 
pojawiających się na tym blogu.

Jeśli dopiero kompletujesz swoją szafę, postaw na klasyczne modele i proste kroje. Ogranicz paletę barw do bieli, czerni i szarości. Dopiero potem wprowadzaj do swojego asortymentu kolory odważniejsze np. takie jak soczysta czerwień lub neony. Jeśli szarość to nie jest Twój kolor, spróbuj poeksperymentować z pastelami!  Teraz pokażę Ci 12 artykułów z różnych sklepów.


 
1. Płaszcz- DECADES
2. Spodnie- Miss Sixty
3. Buty- Killah

Cena trzech rzeczy to : 28sd

 Żakiet- Bonjour Bizou
Bluzka- No name
Spodnie- Rio

Cena trzech rzeczy to: 6 sd i 50 sm

Jeśli jednak swoją szafę tylko uzupełniasz możesz szaleć z kolorami i wzorami.
Stawiaj na odważne kroje i mocne kolory, chyba że wolisz pastele i jasne barwy =)

Żakiet- Killah
Sweter- Pretty n Love
Spodnie- Killah

Cena trzech rzeczy to: 28 sd


Bluzka- It Girls
Żakiet- Killah
Buty- Fallen Angel

Cena trzech rzeczy to : 29 sd

2. NIGDY NIE KUPUJ RZECZY NIEPOTRZEBNYCH I
NIEPRZYDATNYCH

 Często na wyprzedażach typu -50% lub 3za2 kupujemy rzeczy niepotrzebne ze względu na to, że są tańsze
lub ktoś inny je kupił.
W końcu stardollarów za nic nie dostajemy, a wydajemy je na byle jakie rzeczy!

3.
Moje łupy z tej wyprzedaży to:

1. Ten jasnobłękitny cardigan przyda mi się w wielu stylizacjach.
Ma uniwersalny krój i ładny kolor.
Kupiłam go w sklepie Voile za 0 sd =)
2. Ta kolia przyda mi się w stylizacjach wieczorowych z wykorzystaniem 
czerni i czerwieni. Myślę, że dobrze będzie prezentować się też z bielą.
Kupiłam ją w sklepie Film Theory za 10 sd.
3. Ta torba jest na prawdę genialna!
Ma świetny krój i kolor! Srebrne wykończenia dodają jej klasy!
Myślę, że użyję jej wiele razy, kupiona została w Rio za 6 sd.
4. Te buty to mój ostatni łup. Według mnie są bardzo ładne, świetnie będą wyglądać
w połączeniu z parką z Miss Sixty lub czarnym płaszczem z Killah.
Kupiłam je w Velved Orchid za 0 sd :)

4.
Teraz pokażę Wam moją stylizację z błękitnym sweterkiem :)

Sweter- Voile
Szalik- It Girls
Top- BASICS
Spodnie- Denim & Supply Ralph Lauren
Buty-  DECADES

*******
Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie :)
Czekam aż opowiecie mi o swoich wyprzedaż-owych łupach :)
Lolcia243Love






3 komentarze:

  1. Ciekawy poradnik, bardzo przydatny. Stylizacja świetna :*

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł i bardzo ładna stylizacja :3 lubie artykuły tego typu :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)