piątek, 21 listopada 2014

These other girls ain't really what you like, no no #5

Cześć. Co tam u was? Ja jestem chora i czuję się jakby mnie przejechał czołg, za to wenę mam jak nigdy... Dziś stylizacja ''na bogato'', ze złotem i burgundem. Zapraszam! 

top - basics, special offer | spódniczka - rio, evil panda | buty - cheap monday | torba - voile | kolia - nelly.com
Dzięki za uwagę, cześć!
/Style.Julss

EDIT: Nie rozumiem, dlaczego u Was obraz jest rozmazany. U mnie wszystko ok, poza tym zapisuję screeny w png.

6 komentarzy:

  1. Słaby screen, rozmazany...
    Stylizacja średnia.
    Lubie jak coś sie dzieje, ale tutaj jest tego za dużo.
    wgl nie widać torebki.
    Miałaś dobry pomysł, ale nie wyszło tak jak miało..

    OdpowiedzUsuń
  2. Słaba jakoś screenu, należy to poprawić. Stylizacja jest przekombinowana i nie w moim stylu, całkowicie mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słaby screen, ale jeśli tak twierdzisz to może jakiś błąd. Stylizacja średnia.
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja , ale screen znów rozmazany ;/

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się ta stylizacja :/
    Lady_Gilbert

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się stylizacja, jedna z Twoich najlepszych! Fajne połączenie topów.
    Co do screena, jak dla mnie jest spoko, ale te nogi powinny być bliżej siebie...

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)