piątek, 21 listopada 2014

Kolekcja SUBCOUTURE! - nowość

Dziś do Starplazy trafiła nowa kolekcja limitowana: SUBCOUTURE!
Najtańsza rzecz kosztuje 10sd, a najdroższa 30sd.
Można kupić również pokój (tło) oraz pakunek.
Jak na stardoll przpadło są rzeczy tylko dla SuperStar, ale nie jest ich dużo.
Ja zakupiłam jak na razie tylko płaszczyk w kratkę, ale planuje także zakupić torebkę w ten sam wzór.
Kupicie coś?
Śpieszcie się!
Macie tylko 2dni i 17 godzin na zakupy!


P.S Gdybym mogła kupiłabym całą kolekcję <3
Funduszy brak! XD

Jeśli kupisz wszystko wydasz (jeśli o czymś nie zapomniałam) 618sd :)

6 komentarzy:

  1. Ja nie wiem czy coś zakupię . Nie ma aż tak pięknych rzeczy ...


    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupię tylko płaszcz z 1 manekina, według mnie nie ma się czym zachwycać xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobają torebki :)
    Lady_Gilbert

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym miałą SD kupiłabym pierwszy płaszczyk, bluzkę na 3 manekinieoraz torebkę w kratkę.
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja jest całkiem w porządku jak na razie kupiłam 4 rzeczy: płaszczyk w kratę, złoty naszyjnik, białe szpilki i sukienkę przepasaną w pasie (najlepsza rzecz w kolekcji). Przymierzam się jeszcze do kupna skórzanej kamizelki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja nawet spoko ;)
    Kupiłam torebkę :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)