poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Przegląd Szafy ~shariSweet

Jak Wam lecą wakacje? :> 

Szafa Shari


Tyle cudowności, że szok! Ale poszłam wakacyjnie :) Kapelusz idealnie ochroni przed słońcem, a spodnie przydadzą się na chłodniejsze dni.


Tylko jedna rzecz mi się nie podobała... 

Pamiętajcie, że oceniam wedle mojego gustu :)



Stylizacja nie bardzo w stylu Shari, ale jestem z niej zadowolona :) Typowo festiwalowa.

PROSZĘ BY OSOBY, KTÓRE WZIĘŁY UDZIAŁ W PRZEGLĄDZIE ZGŁASZAŁY SIĘ NA KONTO: CCELLA  (czytaj więcej)

Co sądzicie o przeglądzie? 
KOLEJKA: KLIK
Dajcie znać w komentarzach ;)

Pomysł na ...

Aby zachęcić Was do zgłaszania się do różnych działów, wpadłam na pewien pomysł.
Każdy uczestnik ( przeglądu szaf, metamorfozy ), każdy zwycięzca ( catwalk, hon-makijaż, stardollowy pojedynek*, blogowe the vote ) będzie wpisany na specjalną listę w prezentacji na blogowym koncie !
Co miesiąc będziemy losować kilka nagród w poszczególnych kategoriach.
Osoby wpisane na liście, będą miały szansę na wygraną !
Bardzo polecam !

__kwiatuszek__


5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł :) Post też fajowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś świetne ubrania, ale nie wiem czy najlepsze (musiałabym przejść się do ShariSweet). Stylizacja także bardzo mi się podoba.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie staram się wybierać najlepszych, tylko pokazywać takie, które są świetne, ale rzadko się pojawiają na stronach tego typu i w stylizacjach :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Zgadzam się z Good i Bad , ale stylizacja mi się jakoś nie podoba ...

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja raczej nie podoba mi się, ale rzeczy które wybrałaś są fajne.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)