niedziela, 3 sierpnia 2014

Powitanie + Stylizacja

Cześć !

Zaczynam znów pracę na tym blogu :) 
Dla przypomnienia, nazywam się Alicja.
Mój stardollowy nick to Alaamiss2012
Mam 12 lat, uwielbiam jeździć na rolkach, 
malować i .. zwierzęta. Na blogu zajmę się działem
Stylizacje. Mam nadzieję że, spodobają się Wam :3
Będą pojawiały się minimum 3-4 razy w tygodniu
chociaż znając mnie będą codziennie :D 



Stylizację stworzyłam przedwczoraj.  Długo zastanawiałam
się czy dodać naszyjnik.. w końcu go dałam i nie jestem
pewna czy dobrze zrobiłam.. Stylizacja elegancka,
głównie przez to futro, chociaż reszta też elegancka.

 Podoba Wam się wygląd postu ? :) 

A jak stylizacja ? 

KOMENTUJCIE ! 

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna stylizacja na powrót do bloga :)

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, wygląd postu też niczego sobie :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja. Fajnie, że wróciłaś, im więcej tym lepiej ;)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)