poniedziałek, 28 lipca 2014

Przegląd Szafy ~avril5460

Zajrzyjmy do szafy Avril


Nie wiedzieć czemu tym razem poszłam w większości w biel. Spódniczka z nowego Diora jest cudowna do letnich stylizacji, a różowa bluza przyda się na chłodniejsze dni ;)


Kombinezon jest zupełnie źle zrobiony i na nogach okropnie się układa, a top z "Jak wytresować smoka" niestety poszerza ramiona :/ Mimo to więcej brzydalków nie znalazłam.

Pamiętajcie, że oceniam wedle mojego gustu :)


Stylizacja klasyczna, ale jestem z niej bardzo zadowolona ;)

PROSZĘ BY OSOBY, KTÓRE WZIĘŁY UDZIAŁ W PRZEGLĄDZIE ZGŁASZAŁY SIĘ NA KONTO: CCELLA  (czytaj więcej)

najlepsi




Co sądzicie o przeglądzie? 
KOLEJKA: KLIK
Dajcie znać w komentarzach ;)


Pomysł na ...

Aby zachęcić Was do zgłaszania się do różnych działów, wpadłam na pewien pomysł.
Każdy uczestnik ( przeglądu szaf, metamorfozy ), każdy zwycięzca ( catwalk, hon-makijaż, stardollowy pojedynek*, blogowe the vote ) będzie wpisany na specjalną listę w prezentacji na blogowym koncie !
Co miesiąc będziemy losować kilka nagród w poszczególnych kategoriach.
Osoby wpisane na liście, będą miały szansę na wygraną !
Bardzo polecam !

__kwiatuszek__


3 komentarze:

  1. Zgadzam się z GOOD i BAD , a stylizacje jest przepiękna :)

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś świetne rzeczy, ale nie wiem czy najlepsze (nie byłam u niej). Stylizacja też mi się bardzo podoba.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  3. Staram się nie wybierać standardowych ubrań, które każdy zna i wie, że są cudowne. Wolę pokazywać nieznane perełki.

    Taradielle (wybaczcie, że z anonima)

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)