środa, 25 czerwca 2014

Stardollowy Pojedynek #4

Witajcie Kochani ;*
Wiem, że długo nie pisałam tych postów, ale w roku szkolnym miałam strasznego lenia, a teraz powoli się go pozbywam. Dziś dodam kolejną część SP - czyt. - 'Stardollowy Pojedynek'
 Ocenimy jak zawsze 2 osoby, przypomnę jeszcze, że ostatni konkurs wygrała weronika1408. Proszę aby zgłosiła się na blogowe konto do wpisania na listę uczestników, tak jak jej rywalka Zuzka21202.

Dzisiejsi uczestnicy 




xXMartaXx i zuzka2731D


Marta - Każdy ma swój styl i swój gust, jedni lubią to, a drudzy tamto. Nie mnie oceniać twoją stylizację, myślę jednak, że fajnie odwzorowujesz swój styl i to co lubisz. Przyczepię się do założenia włosów, nie wiem czy to zamierzony efekt czy też nie, ale trochę dziwnie to wygląda :)
Zuzka - Gdyby nie zielona bluzka z koronką, albo inny blazer, było by ładnie. Teraz nie jest źle, ale troszkę kole w oczy ;)

Apartament Marty


Zwykły pokój i są niedociągnięcia. Panuje tu bałagan. Obrazki nieestetycznie wystają z nad łóżka, żółta poszuka jest zdecydowanie za duża tak jak kwiaty i lampka. Schowałabym ten kostium i zmniejszyła gazety oraz obrazek obok szafy. 

Apartament Zuzi


Tutaj też jest namieszane, źle położone dywany i tapeta. Kominek jest zdecydowanie za duży. Dobrze byłoby schować to 'jajko' Albo zmienić jego położenie. 
Po co ten zielone światło obok szafy ? 

7 komentarzy:

  1. Zagłosowałam na zuzka2731D, ponieważ bardziej podoba mi się jej stylizacja oraz apartament. Mimo lekkich niedociągnięć wypadła lepiej od xXMartaXx.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Apartament Zuzki jest bardziej dopracowany, stylizacja ładna, dlatego na nią zagłosowałam. Propozycja Marty jest dość oryginalna, doll ciekawa, jednak apartament ubogi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie Apartament i stylizacja Zuzki śa bardziej dopracowane.

    sonia17095

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się żaden, ale zagłosowałam na Zuzka2731D

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to słusznie , że zuzka2731D Wygrała to !

    monusia55

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)