środa, 25 czerwca 2014

Pierwsza metka

Moja pierwsza metamorfoza odbędzie się na shariSweet ,dodam kilka komentarzy na temat stylizacji.


                                 Stylizacje : 

                 

Przed metamorfozą stylizacja też mi się podobała ale mniej od tej nowej. 
Moim zdaniem ta bluzka, jest za długa do tej spódnicy. 
Okulary w reku, bardzo oryginalnie. Torebka i buty bardzo mi się podobają. 


Po metamorfozie, stylizacja bardzo mi się podoba, masz bardzo dużo 
naprawdę ciekawych rzeczy w szafie, wystarczy dobrze użyć je do stylizacji. 

Make-Up : 

                                                                     Przed :    


Bardzo ładny makijaż moim zdanie, masz dużo roznych kolorów
cieni, zmieniłabym tylko usta. 

Po : 


Moim zdaniem, ta fryzura lepiej pasuje do twojej twarzy. 
Kolor skory gra z kolorem włosów, makijaż zwykły. 


Czekam na wasze komentarze kochani ! 


7 komentarzy:

  1. Właśnie o to chodziło, żeby bluzka była długa. Twoja stylizacja podoba mi się, ale zmieniła bym bluzkę pod koszulą. Makijaż również mi się podoba, ale przejścia mogły by być odrobinę lepsze. Co do ust, sprawdzałam każde możliwe, ale żadne oprócz tych nie pasują, a szkoda :/

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem lepiej po, stylizacja i makijaż bardziej wyszukane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie o wiele lepiej wyglądasz w nowych włosach :)

    sonia17095

    OdpowiedzUsuń
  4. Po lepiej. Bardzo mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardziej podoba stylizacja po, a makijaże oba są świetne ;)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się stylizacja po - spódnica bardzo poszerza biodra ale makijaż ok :)
    Lady_Gilbert

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)