czwartek, 26 czerwca 2014

Stardesign Hair

Dzisiaj w Stardesign Hair pojawiły się nowe kosmyki włosów.
Ja się z tego powodu bardzo cieszę, daję mi to nowe możliwości w tworzeniu fryzur.
Jedynym minusem jest to, że nie można łączyć starych kosmyków z nowymi.


Po kliknięciu w w pierwsze zdjęcie po lewej pokazują się stare kosmyki.


Natomiast po kliknięciu w drugie zdjęcie pokazują się nowe kosmyki.


Nowe kosmyki wydają się być bardziej dopracowane, myślę że łatwiej z nimi zrobić włosy.
A wy co o nich sądzicie ? Piszcie w komentarzach.





5 komentarzy:

  1. Podoba mi się, zaprojektowałam już coś takiego:
    http://oi57.tinypic.com/jii4ae.jpg
    Nie wygląda to jakoś pięknie, ale nie jest najgorsze. W każdym bądź razie, podoba mi się ta opcja.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajne zmiany, na pewno się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łatwiej się robi z nimi fryzury. Wglądają też bardziej naturalnie od tych starych.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  4. Są o wiele ładniejsze. Może uda mi się coś stworzyć :)

    sonia17095

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jak one wyglądają , bo nie włącza mi się to .... :///

    monusia55

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)