czwartek, 26 czerwca 2014

Mexican style by MisiaMalecka

Cześć kochani :)

Na wstępie przepraszam, że tak długo nic nie było! Nie miałam komputera :/ Ale mam nadzieję, że mi wybaczycie! Jak Wasze średnie? Będą paski? U mnie ta sytuacja wygląda dobrze stypendium jest :) Ale dziś czwartek co oznacza, że jutro zakończenie, ale także stylizacja ode mnie! Zapraszam.





Postawiłam na kolor. Zbliżają się wakacje, trzeba ograniczyć czarny, bo będzie wesoło. Jak na to spojrzałam to pomyślałam sobie: Meksyk. Tak znikąd. Ta myśl przyszła z czarnej nicości, pustki. I rzeczywiście cały czas myślę, że to połączenie kolorów jest meksykańskie. Nie wytłumaczę Wam dlaczego... może to przez tą pomarańcz... Zrobiłam mocną i energetyczną stylizację, choć sama czuję się jak ranny zombie, bo jest po 4:00 nad ranem u mnie. Mi stylizacja się podoba, pozdrawiam.


                                                                                                                                             Ala.

7 komentarzy:

  1. Mi stylizacja również się podoba, lubię ubierać się w różne kolory. Ostatnio kupiłam rurki ze streczem w H&M, pomarańczowe. Jestem z nich strasznie zadowolona, tylko, kto chce nosić długie spodnie w taką pogodę, na pewno nie ja. Wracając do stylizacji, dodała bym tylko jakąś torebkę lub coś co dopełniło by stylizację.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, właśnie! Tak to jest, że kupi się rzeczy wiosenne, na taką zimniejszą wiosnę, w lato. A potem, weź człowieku chodź w tym czymś przy +30 stopniach i udawaj, że ci akurat :P

      Usuń
  2. Świetna stylizacja, też brakuje mi tutaj torebki ;) Poza tym ok :)

    sonia17095

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ładnie ale szkoda , że nie dałaś torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakuje dodatków, nie lubię połączeń takich "cyrkowych" kolorów..

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja, ale zmieniłabym kilka rzeczy.
    Ja niestety nie będę miała paska :(

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze że użyłaś kolorów ale mogłaś chociaż dodać jeden stonowany ;)
    Lady_Gilbert

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)