niedziela, 26 stycznia 2014

Konkurs zagadkowy po raz VI !

Cześć !

Przepraszam za opóźnienie, ale miałam drobne problemy z internetem :/
Ostatni konkurs kiepsko poszedł. Zgłosiły się tylko 2 osoby i  postanowiłam, że z tego powodu dam tylko po 0,5 punktu.
Mam nadzieję, że w tej serii konkursu będzie więcej zgłoszeń, ponieważ jeżeli nadal będzie tak mało osób konkurs zostanie anulowany ! :/

Stylizacje z ostatniego konkursu :



 ( Żeby nie było odgapiania, postanowiłam, że każdy kto chce wziąć udział, odpowiedzi przyśle przez maila, albo w wiadomości na stardoll. Zgapić od kogoś odpowiedź nie jest trudno...

Zagadki na dziś :

Ile postów na bloga dodała DancerMarika ? ( Nie sprawdzajcie w etykietach. Muszę uzupełnić braki :d ) - 0,5 punktu

Ile mam na stardoll spódnic :) ? ( __kwiatuszek___ ) - 0,5 punktu

Odpowiedzi przesyłajcie na maila blogowego Kontakt_Blog@interia.pl 

Zgłoście się pod postem, że wysłaliście rozwiązania !

Punktacja ;





Do dzieła !




4 komentarze:

  1. Ja już :D
    Dobry pomysł z wysyłaniem na maila ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy jeżeli nie brałam udziału wcześniej to mogę odpowiadać teraz ? Jeśli tak to e-mail wyślę po odpowiedzi na ten komentarz :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)