niedziela, 13 października 2013

Dzisiejsza Cg i Ncg

Dzisiejszą CG została clairethebest55. Ma 85 lvl i pochodzi z Nowej Zelandii. Jej pomysł na apartament i na swoją doll bardzo mi się spodobał, widać że jest kreatywna i pełna wyobraźni. Według mnie zasłużyła na ten tytuł Przejdź do apartamentu clairethebest55 

Oto jej część apartamentu 


Dzisiejsza NCG to NiebieskaHanka ma 51 lvl. Jej konto jest dość ładne, tylko strój jaki ma na sobie się nie wyróżnia. Ogółem nawet, nawet ok. Myślę że zasłużyła, ponieważ czasami wybierają NCG bardzo nie sprawiedliwie. Chyba wiecie o jakie dollki chodzi.





4 komentarze:

  1. CG - według mnie, ona bardzo zasłużyła. Jej doll przypomina dziewczynę z filmu ,, Gwiezdne wojny (Star Wors)" Zgadzam się z twoją opinią. Zasłużyła :)

    NCG - No niestety, słabo zasłużyła :P Jej doll wydaję się trochę plastikowa. Apartament nie jest za ciekawy - artykuły nie pasują do modułu. Jeśli chodzi o jej strój, nie podoba mi się. Jest zrobiona tylko z ubrań z sm.Jednak wnioskuje, że nie zasłużyła

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post, pomysłowy

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  3. CG , Jak dla mnie zasłużyła na to miano ale NCG nie.

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak uważam jak reszta :)

    sonia17095

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)