sobota, 12 października 2013

Bonusowa metamorfoza.

Witam ponownie!

Postanowiłam już dziś dodać pierwszą metamorfozę. Mam nadzieję, że wam się spodoba.

 
Zgłosiła się do niej LoveMartusi. Ma 64 poziom i jest Royality, dołączyła w 2011 roku. Jej osiągnięcia są imponujące, należą jej się  gratulacje.

 PRZED:


PO:



Twój strój:  Bardzo mi się podoba. Pomysłowe zastosowanie sukienki jako bluzki, nadało stylizacji oryginalności. Jestem pod wrażeniem torebki, którą wykonałaś z pasków! Nic bym nie zmieniała 10/10.

Moja Propozycja: Gdy zobaczyłam tą sukienkę, wiedziałam, że muszę ją wykorzystać. Do tego biały żakiet, który kolorystycznie współgra z całością. Jeśli chodzi o dodatki to postawiłam na dosłownie ostrzejsze, ćwieki, krzyż i klasyczne platformy. Mam nadzieje, że wam się podoba. Dodam jeszcze, że masz naprawdę piękne ubrania.

 

Makijaż:

PRZED:

PO:
 


Twój makijaż: Tak jak i strój, bardzo mi się spodobał. Rysy twarzy nadają jej charakteru. Piękne włosy, idealnie dobrany kolor. Oko jest umalowane bardzo stylowo. Urzekło mnie wszystko 10/10!

Moja propozycja: Wybrałam tą fryzurę, ponieważ bardzo ja lubię. Dodaje uroku każdej medoll. Ten warkocz jest uroczy :) Do makijażu oczu użyłam trzech cieni: białego, szarego i czarnego. Usta pomalowałam szminką o naturalnym odcieniu i posypałam ją białym pudrem do ust(?). Policzki lekko musnęłam, białym "różem". Mam nadzieję, ze makijaż pasuje do stroju.


Musze przyznać, że bardzo stresowałam się w związku z moją pierwszą metamorfozą.
Dodatkowo stresu przysporzył mi także fakt, że uczestniczka, która się do niej zgłosiła ma naprawdę piękną doll i świetny gust. 
Była też wiele razy NCG, dlatego mam nadzieje, że sprostałam jej oczekiwaniom.
 A przede wszystkim waszym.


Jak podoba wam się metamorfoza? Lepiej przed czy po?  Proszę o komentarze i wszelkie uwagi  :*





2 komentarze:

  1. Dziękuje z całego serca. Stylizacja i makijaż jest GENIALNY! Spodobał mi się twój opis. Oczywiście użyje tej metamorfozy, dodam się do obserwatorów i będę dalej czekać na twoje dzieła :)

    LM ♡

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)