piątek, 14 listopada 2014

Wyniki konkursu

Szczerze mówiąc bardzo trudno mi było wybrać praca, praktycznie każda wyglądała identycznie. Też zasłony, lód, chmury, kolorystyka najczęściej biało-niebieska... Przecież nie kazałam wam robić stylizacji, koniecznie z użyciem rzeczy z pokoju, w którym byłam zapisana. Jedna jedyna praca, która odróżniała się od reszty- zrobiona z roślin, była niestety nieestetycznie i nie na miarę wygranej.

Oto praca zwycięska:
Zgłoś się po nagrodę do mojej kg w ciągu 48godzin po 30sd, inaczej nagroda przepada.

9 komentarzy:

  1. Wowow to szczególny czas jak coś wygrałam:ppp
    Dziękuję za wyróżnienie mojej pracy, zdaje sobie sprawę że wybór był trudny bo było wiele ciekawych prac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tych podobnych prac, wielu osobom wykorzystanie tych elementów się podobało w tym mi...

      Usuń
  2. Gratuluję ;* Najbardziej podobała mi się właśnie ta stylizacja ...

    monusia55

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)