poniedziałek, 17 listopada 2014

Wnętrze Tygodnia

Cześć, z początku pragnę podziękować za tak dużą liczbę głoszeń.
Wciąż czeka na zgłoszenia TU, wcześniej mogliście zgłosić się pod pierwszym postem teraz tylko na tej stronie. 
Pragnę przedstawić wam kolejkę, ale pamiętajcie jeżeli nie podaliście pokoju jaki mam ocenić to musicie to zrobić, iż wtedy nie ocenię waszego apartamentu.
Dzisiaj ocenię tysioook, monusia55 i Alaamiss2012
Kolejka:
awcia
vloteria1
weronika1408
SweetCherry-Fun
imkhye
kreda2
AleDeDzula
agnieszka5503

Będę oceniała 2-3 apartamenty w zależności ile będzie zgłoszeń

Ocena pokoju tysiook
Apartament jest wykonany bardzo dokładnie i widać, iż trzeb było włożyć w niego duży wysiłku i pracy.
Połączyłaś dwa kolory, z pewnością do siebie pasujące i tworzące fajną całość.
Nie przypadły mi do gustu niektóre dodatki, a mianowicie fiolki, klepsydra i lampka.
Najbardziej, jednak razi mnie lampka, która odchodzi od całej eleganci pokoju i psuje śliczny pokój, dałabym coś bardziej eleganckiego. Nie mam więcej zastrzeżeń, tylko te małe uwagi.
Moja ocena: 4,5/5

Ocena pokoju monusia55
Apartament nie jest dopracowany i wyróżniający się.
Podoba mi się ten kawalątek, ale to za mało, w pokoju masz bardzo mało rzeczy i widać w nim pustkę, szczególnie na tym białym tle. Zaczęłaś dobrze, lecz musisz skończyć i dopracować
Proponuję dodać stolik do kawy, regał i jakieś dodatki, zapewniam że będzie zdecydowanie lepiej.
Moja ocena 2,5/5

Ocena pokoju Alaamiss2012

Wnętrze zwyczajne, lecz ładne i wykonane dokładnie.
Znowu muszę zwrócić uwagę na żyrandol, które nie współgra z wnętrzem i nie pasuje do tego stylu, radze zrezygnować z niego lub zamienić na coś delikatniejszego i mniejszego. Ogólne wrażanie jest dobre, ale w niektórych miejscach tkwi pusta, brakuje dodatków, które odgrywają dużą rolę. Jeżeli chodzi o plusy to podoba mi się jak stworzyłaś to wnętrze wybrałaś rzeczy za sm i udało ci się przedstawić całość bardzo dobrze. Szczególnie moją uwagę zwraca okno z zasłonami oraz kanapa z tym pupilem i poduszkami.
Ocena 3/5

Zgadzacie się z moimi ocenami? Podobają wam się wnętrza?

6 komentarzy:

  1. Słuszne oceny, ale pierwszy pokój powinien dostać 5.jest świetny:0♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za uwagi przydadzą się :)

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy pokój jest świetny :)
    Lady_Gilbert

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej zgadzam się z ocenami ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy pokój jest bardzo, bardzo ładny, ale nie pasuje mi kilka dodatków na tych pólkach. Drugi pokój w ogóle mi się nie podoba, a trzeci... taki średni. Zgadzam się z ocenami :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)