sobota, 22 listopada 2014

Stylistyczne inspiracje - Okulary!




1.  StarDesing - 4sd
2. Wild Candy - 61sm
3. Callie's Picks - 2sm (?)
4. Spectacular - 2sd (?)
5. BarbieStyleClub - 43sm
6. Killah - 7sd
7. Apres Ski - 86sm
8. Priviera - 49sm
9. Voile - 2sd
10.Wild Candy - 80sm
12. JetSet - 86sm
13. Orginal Future - 39sm
14. Spectacular - 120sm
15. Le Speces' - 0sm (?)


OKULARY - Fantastyczny dodatek! Na stardoll jest ich wiele. Nie ukazałam wszystkich, lecz jak zwykle te, które mam. Można je kupić do apartamentu lub salonu piękności! Ja preferuje te pierwsze, choć drugie też mam. Idealnie dopełnią, czy dokończą stylizację. Warto mieć choć kilka praktycznych par. Okulary wcale nie są drogie! Można je znaleźć już za sm.
A co w realu?
Sprawdzają się tak samo dobrze jak na stardoll, lecz ja osobiście mam  tylko 2 pary okularów przeciwsłonecznych i 1 kujonek.



ZWYCIĘSKA STYLIZACJA Z OKULARAMI:



Gratuluję! Wygrywasz zestaw 2 ubrań! Zgłoś się do mojej KG (tysioook)




MOJE STYLIZACJE Z OKULARAMI:

Tą stylizacją chcę wam pokazać, że w zależności jakich okularów użyjemy to "wzmocnimy" lub "udziewczęcimy" całokształt.

Okulary 1 - BarbieStyleClub - 43sm
Okulary 2 - Killah - 7sd
Apaszka - Bonjour Bizou - 36sm
Sweter - It Girls - 11sd
Koszula - Cheap Monday - 10sd
Torebka - Voile - 11sd
Spodnie - Fallen Angel - 86sm
Buty - Bonjour Bizou - 75sm



Czapka - Nelly.com - 12 sd
Okulary - Jet set - 86sm
Bluzka - It Girls - 11sd
Płaszcz - Subcouture - 25sd
Spodnie - Dior - 28sd
Buty - Callie's Picks - 13sd


Okulary - Voile - 2sd
Koszula - Callie's Picks - 13 sd
Sweter - It Girls -  11sd
Spódniczka - Diesel - 10sd
Plecak - 50sd
Buty - Voile - 53 sm

Okulary - Orginal Future - 39sm
Naszyjnik - Fallen Angel - 54d
Bluzka - Pretty n' love - 8sd
Tatuaż -  Fallen Angel - 30sm
Spodenki - Pretty n' love - 40 sm
Torebka - RIO - 78sm
Buty - Voile - 5sd


_*_

Z racji tego, że mam co rozdawać z komentarzy wylosuje osobę, która wygra okulary nr. 4. (salon piękności)

Warunki:
- obserwacja bloga
- 2 sd na odbiór nagrody


 Co sądzicie o stylizacjach?
Macie jakieś okulary na stardoll i w realu?
Komentujcie, Motywujcie!



by. tysioook









9 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja zwycięska, gratulacje! Twoje stylizacje niezbyt mi się podobają, parę rzeczy do siebie nie pasuje.
    Jeśli chodzi o loterię, nie wezmę udziału, okulary niezbyt mi się podobają ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę wszystkie twoje stylizacje mi sie podobają ! :D
    Lady_Gilbert

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygrała stylizacja, na którą głosowałam. Cieszę się z tego powodu bo jest świetna. Okulary bardzo lubię i na stardollu i w realu. Z twoich stylizacji podobają mi się tylko dwie pierwsze, są całkiem niezłe. :3 W loterii nie będę brać udziału, okulary są brzydkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;33
    Najbardziej spodobała mi się 1 i 2 stylizacja ;>
    Na stardoll mam kilka par w salonie i w normalnej szafie ;3
    Oczywiście w realu też mam ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję♥ Nie spodziewałam się, byłam przekonana, że wygra awcia.
    Najbardziej podoba mi się druga stylizacja, tylko brakuje mi w niej torebki, ewentualnie plecaka.

    OdpowiedzUsuń
  6. W loterii nie biorę udziału . Nie chcę marnować 2 sd na tak brzydkie okulary ;/ Pierwsza i ostatnia stylizacja mi się w ogóle nie podoba , ale druga i trzecia jest ładna :)

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje. W rzeczywistości noszę okulary niebiesko-czarne Ray Bany.
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje, mi najbardziej podoba się pierwsza :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacje świetne ale 3 najlepsza
    lili1999silver3

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)