sobota, 8 listopada 2014

Stylistyczne inspiracje - Galaxy

Hej, witam czołem :)
Dziś w cyklu "Stylistyczne inspiracje" zajmę się:




Chyba każdy z nas wie, że wzór GALAXY przedstawia kosmos. Tego lata był on bardzo pożądany , dużo osób chciało mieć ubrania właśnie z takim nadrukiem. 
Na stardoll możemy znaleźć tylko jedną taką rzecz, która jest dostępna w StarPlazie, resztę trzeba albo zaprojektować samemu, albo poszukać projektów w bazaarku.


Rzeczy GALAXY w mojej stardollowej szafie:
1. Projekt StarDesing - 10sd
2. Evil Panda -152sm
3. Projekt StarDesing - 9sd

Moje stylizacje GALAXY:

Kapelusz - StarDesing Hair - 1sd
Koszula - Cheap Monday - 10sd 
Bluzka - StarDesing - 10 sd
Płaszcz - FallenAngel -15sd
Spodnie - Saint Laurent Paris Tribute - 18sd
Torebka - Nelly.com - 5sd
Buty - Nelly.com -13sd




Kapelusz - Killah - 6sd 
 Koszula - Cheap Monday - 10sd 
 Koszulka - ItGirls - 8sd 
 Torebka - Fallen Angel - 13sd
 Bransoletka - Fallen Angel - 42sm 
 Spodnie - Evil Panda - 152sm 
 Buty - Bonjou Bizou - 13sd




Wianek - Preety n' Love - 38sm
Bluzka - StarDesing - 9sd
Pasek - Voile - 46sm
Torebka - Voile - 59sm
Spódniczka - Voile - 76sm
Przedłużenie spódniczki - Voile - 76sm
Buty - Fever - 6sd



Kapelusz - StarDesing Hair -1sd
Okulary - Killah - 6sd
Bluzka - Wild Candy - 0sm/100sm
Top - StarDesing - 9sd
Spódniczka - Fallen Angel - 15sd
Buty - Nelly.com - 13sd


___*____*___

Witam Was ponownie w tym poście, ale teraz jako ja, Martyna - użytkowniczka stardoll, która na tym blogu napisała pierwszy post.
Chcecie trochę informacji o mnie? No jasne, że tak :)))

_*_ Mam 14 lat 
_*_ Logiczne jest, że uczęszczam do 2 gimnazjum
_*_ Mieszkam w małej miejscowości, a dokładnie na wsi w woj. świętokrzyskim
_*_ Pisałam już na innych (3) blogach.
_*_ Aktualnie piszę tylko na tym
_*_ Uwielbiam siatkówkę <3
_*_ Wierny kibic Skry
_*_  Mam starszą siostrę
_*_ Na stardoll nazywam się : tysioook
_*_ Moje gg: 44587540 i 50548886
_*_ Możecie ze mną snapować: tysioook
_*_ Słucham polskiego rocku: happysad, Lady Pank i te sprawy
_*_ O więcej pytajcie (?)

__*____*__

Co sądzicie o GALAXY?
A co o stylizacjach?
Macie jakieś ubrania z tym wzorem
 w swojej stardollowej, jak i realnej szafie?
KOMENTUJCIE :)

by. tysioook





LOTERIA NA MIŁY POCZĄTEK :)

Najciekawszy komentarz nagrodzę:
(wiem, że to słaba nagroda, ale mam małe braki sd)
<Jeżeli je już masz uwzględnij to w komentarzu, a dostaniesz
projekt ze StarDesing>


EDIT:
POSTANOWIŁAM, ŻE WYLOSUJE KOMENTARZ!!!

21 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że nie mam żadnej rzeczy galaxy w mojej stardoll'owej szafie, bo w realu owszem. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Galaxy , Mam na tablecie tło galaxy z napisem Direcioner <3

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia stylizacja to cudo, ale wszystkie też mi się podobają :)
    Lubię galaxy, mam parę rzeczy :)
    A, i mam już te spodnie

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia stylizacja *-*. Wrealu aktualnie nie mam nic z tego wzoru, lecz kiedyś miałam tenisówki w ten wzór.
    P.S Cześć“! :) Super, że bę·dziesz tu pisała.
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przepraszam, przed chwilą przyjechałą moja ciocia, i kupiła mi w spodnie w galaxy. :D
      AleDeDzula

      Usuń
  5. Post prezentuje się bardzo fajnie :P Ciekawe inspiracje. 1 stylizacja to cudo <33 W stardollowej szafie posiadam te spodnie :))
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  6. Galaxy ogólnie jest ... ,nie może inaczej: Nie jestem fanką galaxy. Natomiast ty stworzyłaś coś wprost genialnego *_* TE stylizacje są boski !!! I w dodatku dobrałaś rzeczy dobrej jakości :)) Jednak chyba się skuszę na zakup ktorejś z tych rzeczy :)) :*
    /pauli338

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama nie jestem fanką galaxy, ale wpadł mi ot taki pomysł i coś stworzyłam :))
      tysioook

      Usuń
  7. Galaxy jest mega tandetne według mnie. Na początku było ok, dopóki 3/4 galaktyki nie zaczęło tego nosić :)
    suzie4994_bvb
    http://suzies-drawings.blogspot.com/2014/11/08-11-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nienawidzę galaxy. Jak już to tylko legginsy.
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje! Ja osobiście nie przepadam za galaxy , ale mam parę legginsów w tym wzorze ;;)
    Memcik09

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne, trafne stylizacje. Nie przepadam za galaxy. Cala galaktyka w nich chodzi :p
    Stella19878

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej spodobała mi się 2 stylizacja, choć 1 i tak nie jest zła ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzór lubię a stylizacje wyszły ładnie najbardziej podoba mi się 1.
    Lady_Gilbert

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszą stylizacja według mnie jest 2, a z twoich ubrań GALAXY najlepszy z twoich projektów to projekt 3 :))
    Nick znasz ;D i wiesz że nie mam żadnych rzeczy GALAXY :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Styl galaxy jest fajny,ale na żywo chyba nie mam nic w ten wzór. Stylki super,śliczne, w ostatniej super połączenie bluzek. (spodnie mam)
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakos niebardzo podoba mi sie galaxy ale pierwsza stylizacja jest piekna
    Imkhye

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi stylizacje średnio się podobają, jednak uważam, że najlepsza pierwsza:)plusik za pomysłowość, bo niej nie brakuje^^
    Wzór galaxy jakby to powiedzieć..-przejadł mi się. Miałam kiedyś legginsy galaxy przyznam że bardzo je lubiłam do czasu aż jie miałam na nich dziur i połowa szkoły w nich nie chodzila:) Teraz z tym wzorem nie mam nic.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam galaxy, ale tylko w realnych stylizacjach, na stardollu , według mnie nie ma nic fajnego z tym motywem, jedyne co mi się podoba to buty z Pretty n'Love, które mam, ale nie mogę z nimi nic wykombinować ;C Ze stylizacji podoba mi się jedynie druga, w reszcie średnio kolorystycznie mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)