sobota, 15 listopada 2014

Stylistyczne inspiracje - "czym krata bogata"

Witam, czołem :)
Dziś w cyklu "Stylistyczne inspiracje" zajmę się:

Krata chyba nigdy nie wyjdzie z mody. Wzór jest świetny, prosty i przyjemny. Jestem pewna, że każdy ma w swojej jak i stardollowej szafie coś w kratkę. W tym sezonie krata zawitała do mody męskiej, flanelowe koszule to HIT :)

RZECZY W MOJEJ STARDOLLOWEJ SZAFIE:
1. koszula(czerwona) - Denim & Supply Ralph Lauren - 20sd
2. sukienka - HotBuys - 2sd
3. kokarda - StarDesing - 4sd
4. koszulka - EvilPanda - 130sm
5. spodnie - Fallen Angel - 7sd
6. Koszula (szara) - Bonjour Bizou - 50sm



MOJE STYLIZACJE "KRATA"
Kapelusz - Killah - 6sd
Okulary - BarbieStyleClub -43sm
Koszula - Denim & Supply Ralph Lauren - 20sd
Spodnie - Bonjour Bizou - 50sm
Buty - Nelly.com -13sd
Okulary - Killah - 6sd
Chusta - Mr. - 69sm
Top - RIO - 0sm (?)
Tatuaż - Fallen Angel - 40 sm
Torebka - The JetSet - 12 sd
Spodnie - Fallen Angel - 7sd 
Buty - Cheap Monday - 7sd


Sukienka - HotBuys - 2sd
Pasek - It Girls - 65sm
Spódniczka (fartuszek) - Bonjour Bizou - 12sd
Torebka - Fallen Angel - 13sd
Buty - Callie's Picks - 98sm
Okullary - Wild Candy - 80 sm
Naszyjnik - Decades -2sm
Koszula - Bonjour Bizou  - 60 sm
Pasek - It Girls - 65sm
Tatuaż - Fallen Angel - 40 sm
Spodenki - Bonjour Biozu - 20sd
Kokardka - StarDesing - 4sd
Plecak - 50sm
Buty - Evil Panda - 0sm (?)




_*_
Dziś post trochę uboższy od poprzedniego, ponieważ nie zmieniałam tła pod ubrania :)
Wiem, że na stardoll jest więcej rzeczy w kratkę, ale mam w domu remont i nie mam na nic czasu ;_:


Wyniki loterii (?)
Komentarz 3 to:

 Z racji, że masz spodnie, wygrasz bluzkę z długim rękawem galaxy, zgłoś się do mojej KG, a ja wystawię ją na baazar :)


KONKURS!
Waszym zadaniem będzie stworzenie stylizacji z dodatkiem, jakim są okulary!

Warunki:
*obserwacja bloga
* stylizacja na białym tle
*Screen w Full Screanie (najlepiej jak największa doll
*Można wykonać na mojej doll, ale nie musisz
* Musisz mieć 4sd na odbiór nagrody.
*Praca musi być podpisana


NAGRODA:



+ Twoja stylizacja pojawi się w następnym poście :))

Jeśli będzie dużo zgłoszeń i stylizacje będą dobre przewiduje wyróżnienia!!

EDIT: CZAS DO 19.11.2014!! (włącznie)

_*_

Co sądzicie o stylizacjach?
Macie coś w kratkę?
Komentuj, motywuj!






by. tysioook

17 komentarzy:

  1. Stylizacje świetne jak zawsze:*
    Ja mam duże braki w stardollowej szafie i nie wiem czy mam chociaż jedną rzecz w kratę:0
    Poluję sobie na koszulę YH tak jak wiele innych osób ale w sb Jeszcze jej jie znalazłam:0

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham kratkę, mam bardzo dużo ubrań na stardoll jak i w realu. Najbardziej podoba mi się chyba trzecia stylizacja.
    Zgłaszam się: http://img31.otofotki.pl/obrazki/uu384_oer.png

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać , że mazałaś gumką , ale i tak stylizacja jest prześliczna ;8

      monusia55

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. gdybyś mogła zrobić, żeby stylizacja była mniej rozmazana, a bardziej wyrazista byłoby miło :))

      Usuń
  3. Stylizację są bardzo ładne :)
    Najbardziej podoba mi się ta 2 :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się 2 stylizacja :)
    Lady_Gilbert

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    http://www.bankfotek.pl/view/1816955

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje. Ja mam dwie czerone w kt\ratkę koszule i szarą w kratke. ;)
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  7. Zg :))
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=k1uh5i&s=8#.VGd3_GdoBz8
    weronikadyndi

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się pierwsza oraz druga stylizacja :)
    http://www.bankfotek.pl/image/1817019

    Cavisek

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze będę się każdego czepiała o to ustawienie nogi jak masz w 2 i 4 stylizacji. To wygląda na prawdę nienaturalnie. Jeżeli całkowicie nie umiesz wyprostować, to nie przerabiaj na siłę.
    Bardzo mi się podoba nr 3, a reszta średnia.
    Praca na konkurs: http://bankfotek.pl/view/1817154

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja najfajniejsza :)
    http://pl.tinypic.com/r/14bnnfk/8
    imkhye

    OdpowiedzUsuń
  11. http://bankfotek.pl/view/1817700

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)