środa, 12 listopada 2014

Now every other day I’ve been watching you- #2


Dobry Wieczór, jak Wam minął (co niektórym) dzień w szkole po długim weekendzie? Mam nadzieję, że dobrze. Zapraszam na Stylizacje.
kurtka- B. Bizou | crop top- Riviera | majtki- RIO | spodnie- Miss Sixty | buty- Cheap Monday

LOTERIA
Jakim teledyskiem jest inspirowana stylizacja przedstawiona w dzisiejszym poście?
Osoba, która udzieli poprawnej odpowiedzi i zostanie wylosowana, otrzyma:
Warunki:
- posiadanie 2 sd na odebranie  nagrody,
- minimum 14 lvl.
Powodzenia!



15 komentarzy:

  1. Nie postarałaś się, poprzednia stylizacja była o wiele lepsza.Ta uważam, że była zrobiona "na odwal się" co z tego że wszystko do siebie pasuje, jak nie ma większego "łał".Nie wiem czy specjalnie stylizacja miała być zwyczajna, ale bynajmniej mnie nie powaliła.
    Co do konkursu ja nie mam bladego pojęcia czym się inspirowałaś, widziałam wiele teledysków z tak ubraną diewczynom :pp

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja . Twoja doll ma bardzo ładną twarz . Ubrana jest do piosenki Calvin Harris - Outside ft. Ellie Goulding - tak myślę xD

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest żle, ale nie zachwyca :// Taka nudna...

    OdpowiedzUsuń
  4. zwyczajna, zbyt zwyczajna...
    prosta, zbyt prosta...
    nie ma tego WOW 👎👎
    poprzednia byla lepsza 👌👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubrana jest do piosenki Calvin Harris - Outside ft. Ellie Goulding(chyba XD)
    AnaM199

    OdpowiedzUsuń
  6. Calvin Harris - Outside ft. Ellie Goulding, styllka raczej zwykła, ale jeśli inspirowana tym teledyskiem to spoko
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  7. Calvin Harris - Outside ft. Ellie Goulding, stylizacja łądna, ale za prosta
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  8. Skręcona kostka xd
    Nie podoba mi się, zbyt zwyczajna. Nie zgadnę z czego to jest bo oglądam tylko teledyski one direction ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Najpierw nie zauważyłam torby, dopiero po bliższym przyjrzeniu się zobaczyłam ją. Zmieniłabym bluzkę, a reszta cudo :3

    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Calvin Harris - Outside ft. Ellie Goulding, tak mi się przynajmniej wydaje :P

      Usuń
  10. Świetny outfit! :) JUż są wyniki loterii, wiec nie będę pisać. :P
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)