niedziela, 16 listopada 2014

Loteria tygodniowa !

Witajcie to już druga loteria tygodniowa od wielkiego otwarcia bloga ;d
Mam nadzieję, że jak w poprzedniej będzie wielu chętnych !
Ale powtarzam, że nie ma sensu pisać co kto chce, ponieważ losowanie zajęło by mi parę dobrych godzin, o ile wogóle byłoby możliwe. Jeśli nagroda komuś nie będzie odpowiadać niech dogada się z kimś czy co tam chce, mi to rybka byle by wszytko się zgadzało.

- Zgłoście się w komentarzu, ale pamiętajcie o nicku
- Każdy zgłoszony powinien posiadać 2sd/sm i mieć przynajmniej +17lvl na odbiór nagrody
- Jeśli nie zgłosicie się po odbiór nagrody w ciągu wyznaczonego czasu, zdobycz przepada
- Loteria dla obserwatorów bloga !!!
WYNIKI ZA TYDZIEŃ W SOBOTĘ !

24 komentarze:

  1. Zgłaszam się (są dwie 9) :)
    Lady_Gilbert

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się 11 to piękna bluzka zachwyciła mnie nie tylko krojem ale też kolorem ;C katy24689

    OdpowiedzUsuń
  3. mam 8, 9, 11, 12 i tą różową torebkę z drugiego manekina.
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się mam wszystko z 2 i 3 manekina :) lili1999silver3 tak poza tym świetna jest ta sukienka *-* ta piórkowa haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Zg się:D
    Noo... coś na pewno chcexD

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)