piątek, 14 listopada 2014

I need a little Faith... #3


Dobry Wieczór. Na wstępie chciałabym wszystkim, którzy komentowali mój poprzedni post, podziękować. Tak mnie zmotywowaliście, że naprawdę... Dziękuję. Tak. Owszem, były to komentarze negatywne. To dobrze, bo teraz wiem, że nie przepadacie za prostotą i że, muszę trochę po kombinować aby Was zaciekawić. Zapraszam na Stylizację.
bluzka- RIO | spódniczka- Pretty'n Love | spódnica- Cheap Monday | sukienka- Special Offer | buty- It Girls | pasek- Wild Candy | czapka- Pretty'n Love

MINI KONKURS
Tym razem Waszym zadaniem będzie stworzenie stylizacji z Special Offer użytym w tym poście.
Warunki:
- trzeba być obserwatorem bloga (sprawdzę)
- mieć 2 sd na odebranie nagrody
- jeżeli ktoś nie posiada tego Offer'u może wykonać stylizację na  mojej doll
- prace zgłaszamy pod tym postem do Niedzieli do godz. 16:00
- praca musi być za linkowana i podpisana
A zwycięzca otrzyma:
Zachęcam do wzięcia udziału.
/Style.Julss


17 komentarzy:

  1. Cieszę się, że nie przejęłaś się krytyką tylko postanowiłaś się poprawić:)
    Uwielbiam stylizacje na blogach typu DIY, ta sukienka świetnie tu wygląda,mimo że jest bardzo czarno nie wygląda to jak na żałobę:d..:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się ::)
    http://bankfotek.pl/view/1816569
    Memcik09

    OdpowiedzUsuń
  3. http://pl.tinypic.com/view.php?pic=zl86bs&s=8#.VGZDQfmG9qU
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :)
    Lady_Gilbert

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsza ze wszystkich twoich :*

    jest śliczna i taka pomysłowa.
    Lubię to! *_*

    tysioook

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się suncarry
    http://zapodaj.net/87e2bfaedbffc.png.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Świetna kreacja. ;)
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest :)
    Jak będę mieć pomysł to się zgłoszę :#

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieźle,spódniczka mi tu nie pasuję,ogólnie jestem na tak :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja . Potem się zgloszę

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja praca :)
      Link : http://www.bankfotek.pl/view/1816802

      monusia55

      Usuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)