sobota, 8 listopada 2014

Hejka!- Stylizacja 1

Jestem Aga, a na stardoll awcia. Na tym blogu będę robić posty ze stylizacjami. Pisałam już na jakiś 4-5 bloga. A obecnie prowadzę też własnego bloga z grafiką, ale na razie jakoś nie mam pomysłu na nowe posty ;p Może jeszcze dodam coś o sobie: mam 14 lat, jestem wielką fanką Frozen i 1D, lubię kolory: różowy i niebieski, a mój ulubiony przedmiot szkolny to fizyka.
_________________________________________________________________________________

A teraz moja stylizacja:

Kokarda Callie's Picks | Top Fallen Angel | Bluzka Bod Mod | Blezer LE | Pasek Callie's Picks | Spodenki Millionaire Mansion Fashion | Rajstopy Film Theory | Tatuaż INK'D | Torebka Callie's Picks | Buty Stardoll Academy



No i jako że mamy otwarcie bloga, z komentarzy wylosuję dwie osoby które dostaną po 15sd.

18 komentarzy:

  1. Witamy w załodze :)) Bardzo ładna stylizacja :)

    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy w załodze :) Stylizacja fenomenalna oby tak dalej ♥
    Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladna stylizacja! Podoba mi sie polaczenie torebki i kokardy we wlosach <3

    Stella19878

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze robisz śliczne stylizacje, wszystko do siebie pasuje :)
    bibbi96

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja piękna, ale to od twarzy nie mogę oderwać wzroku♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja c:: Podoba mi się kokarda we włosach ;;)

    Memcik09

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja doll ma bardzo ładną twarz, stylizacja też świetna :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie śliczna twarz *-*
    Cudowna stylizacja :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  9. idealna, ideał, bosko *.*

    Powodzenia w blogowaniuu :*

    tysioook

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja .;3

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem jak moja ulubiona bohaterka ,,Cześć i czołem''! :D Stylizacja cudna, perełka, można powiedzieć.
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale idealna doll! jeny
    suzie4994_bvb

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylka ;) I ta twarz *u*

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę świetna stylizacja jedna z najlepszych jak dotąd na tym blogu :)
    Lady_Gilbert

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem niezła. Bardzo lubię szafirowy.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  16. Ladna stylizacja i sliczna twarz doll <3
    Imkhye

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie podoba mi się, kokarda z innyej bajki:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)