poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Przegląd Szafy ~JJackson98

Nie chcę końca wakacji D:


Pięknie :3 Uwielbiam pastele, a w szafie JJackson miałam ich pełno! Crop Tops to teraz hit sezonu, a przewiewne sweterki zawsze się przydają.


Znalazłam parę gorszych rzeczy, ale mam nadzieję, że to tylko "wpadki przy pracy ;)"

Pamiętajcie, że oceniam tylko wedle mojego gustu.


Perełkowa stylizacja wyjątkowo dziewczęca i w stonowanych barwach.

PROSZĘ BY OSOBY, KTÓRE WZIĘŁY UDZIAŁ W PRZEGLĄDZIE ZGŁASZAŁY SIĘ NA KONTO: CCELLA  (czytaj więcej)

Co sądzicie o przeglądzie? 
KOLEJKA: KLIK
Dajcie znać w komentarzach ;)




Pomysł na ...

Aby zachęcić Was do zgłaszania się do różnych działów, wpadłam na pewien pomysł.
Każdy uczestnik ( przeglądu szaf, metamorfozy ), każdy zwycięzca ( catwalk, hon-makijaż, stardollowy pojedynek*, blogowe the vote ) będzie wpisany na specjalną listę w prezentacji na blogowym koncie !
Co miesiąc będziemy losować kilka nagród w poszczególnych kategoriach.
Osoby wpisane na liście, będą miały szansę na wygraną !
Bardzo polecam !

__kwiatuszek__


8 komentarzy:

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)