poniedziałek, 21 lipca 2014

Sprostowanie


Hej, piszę ten post, ponieważ chciałabym Was przeprosić za wprowadzenie w błąd.
Przy tworzeniu postu o recyklingu wykorzystywałam tam białą komodę, którą byłam pewna, że kupiłam
w bazaarze. Tymczasem można ją bez problemu dostać w Plazie.
Nie wiem jak to się stało, niby drobna pomyłka, ale zobowiązuje :)
Tak, więc dla wybranej osoby, która skomentuje ten post komoda będzie prezentem.
Haczyk jest jednak jeden, komoda musi pasować do wnętrza.
Ja pójdę na spacer do wszystkich apartamentów osób, które ten post skomentują i wybiorę
szczęśliwca :) Ta osoba zobowiąże się jednak do stworzenia dowolnej aranżacji z tą komodą.
Ten pomysł wykorzystania pojawi się na blogu w formie kolejnego odcinka Recyklingu.
Jakieś chętne na komodę?
Przepraszam Was bardzo za błąd.
Lolcia243Love

6 komentarzy:

  1. Ja raczej nie wygram tej komody. Nie tworzę ładnych wnętrz.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto Spróbować I Może Będzie Pasować Do Mojego Pokoju Z Szafą ;)

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  3. Zg się! Pokuj z białym wnętrzem. Po lewej od głównego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :) Pokój z wnętrzem Basic Natural, ósmy :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłoszę się:)
    Z chęcią stworzyłabym coś z tą komodą:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)