wtorek, 15 lipca 2014

SPOSÓB NA STYLIZACJĘ

Witam!!
Wróciłam! Byłam nieobecna na blogu przez dość długi okres czasu.. niestety zepsuł mi się laptop i nie miałam zbyt wielkich możliwości dodawania postów. Dzisiaj otrzymałam go z powrotem i jak obiecałam, zabieram się do roboty! ;) Oto nowa stylizacja.




W sumie stylizacja nie jest adekwatna do pory roku, ale jakoś tak wyszło ;) Zdecydowanie dominującym kolorem jest beż. Użyłam także podstawowych czarnych rzeczy BASICS, a także okularów ze sklepu Mr. 

Podoba Wam się stylizacja?
Zmienilibyście coś?
KOMENTUJCIE!! 

~JJackson1998


4 komentarze:

  1. Stylizacja taka w jesiennych klimatach, ale bardzo ładna :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest bardzo ładna ;)

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest bardzo ładna, ale nie pasuje mi. Na sam widok robi mi się gorąco ;p

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna.. Ale jak się tylko na nią popatrzy robi się bardzo gorąco :)

    natalunia540

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)