poniedziałek, 14 lipca 2014

Recykling #1



Cześć!
Dziś wprowadzam na tego bloga nową serię postów o stardollowym recyklingu. Będziemy starać się używać rzeczy, które zostały kupione „przypadkiem” i bez namysłu tak aby mogły nam one posłużyć i cieszyć oko. Jest to mój autorski pomysł, wcześniej  się z tym nie spotkałam, więc mam nadzieję, że formuła ciągle będzie się rozwijać i poradnik okaże się bardzo przydatny.


Dziś zajmiemy się zmianą mojej komody.
 Kupiłam ją już jakiś czas temu za 2 stardollary w bazaarze. 
Na początku podobały mi się zdobiące ją złote klamki,
 jednak gdy zaczęłam się im bardziej przyglądać, zniechęciły mnie
do siebie na dobre! Postanowiłam, więc wykonać renowację komody.
Ostatnio pracuję nad moją własną stardollową kuchnią =)
Staram się aby całe wnętrze było utrzymane w jasnych barwach.
Komody postanowiłam użyć jako jeden z kuchennych blatów.
Nie idę na łatwiznę i gotowych szafek nie kupuję!
Przecież potrafię zrobić sama :)
Nie jest to styl nowoczesny, bardziej rustykalny.
Mam nadzieję, że cała aranżacja spodoba się Wam
 tak bardzo jak mi!
Efekt jest dla mnie niesamowity. Nie sądziłam, że posłuży mi szafka, którą miałam zutylizować :)
Oto wszystkie artykuły użyte do renowacji:


*WSZYSTKIE UŻYTE RZECZY DOSTĘPNE SĄ W KATALOGU*
+2 białe panele

Co sądzicie o postach tego typu?
Jeśli macie problem z jakąś rzeczą następny post
możemy jej poświęcić.
Lubisz to? 
Skomentuj i wygraj nagrodę o wartości 10 stardollarów!
Mam nadzieję, że się Wam spodoba.

Pozdrawiam serdecznie,
Lolcia243Love

8 komentarzy:

  1. Sama szafka jest śliczna, pasuje idealnie do pokoju ze złotymi elementami :)
    jej metamorfoza jest świetna, sama bym nie wpadła na to aby wykorzystać ją jako szafeczkę na talerze i naczynia :)
    alapole

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ci to wyszło! Nie wiem czy samą komodę wykorzystałabym, ale twoja wersja naprawdę do tego zachęca. Gdybym tylko ją miała xd

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na szafkę :) Jeśli sama komoda wygląda, starsznie nowcześnie i łądnie, to ja już nie mogę doczekać się całego wnętrza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta komoda *u* Ale nie można powiedzieć, że przed też była strasznie brzydka - wydaję mi się, że czekała na swoje prawidłowe wykorzystanie. Efekt, styl w jakim to zrobiłaś, jest prześliczny, oby tak więcej :)

    P.S. Jak udało Ci się znaleźć taką komodę za tylko 2 sd? :O

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy ją znalazłam w bazaarowej wyszukiwarce stwierdziłam, że jak na białą komodę 2 sd to nic, prawie jak za darmo! Zainwestowałam (niewiele ale jednak =] ) i się opłaciło ;). Starbaazar to taki skarbiec! Zawsze coś można wygrzebać ;) Jeśli jeszcze jakąś znajdę na pewno trafi w Wasze ręce :) Pozdrawiam Lolcia243Love

      Usuń
  6. Ślicznie ci to wyszło :D

    natalunia540

    OdpowiedzUsuń
  7. Komoda jest PRZEPIĘKNA ;3 Bardzo mi się podoba chciałabym taką. I to za 2 sd. Nie wierzę , że tak tanio . ale po Twoim przerobieniu jest jeszcze piękniejsza użyłaś 8 rzeczy do tej " stylizacji " , ale zrobiłaś z tego cudo , po prostu cudo. Ja bym nie zrobiła tak przepięknej " stylizacji " komody ;3 Szacun ;)

    monusia55

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)