poniedziałek, 21 lipca 2014

Przegląd Szafy ~lolicza123

Czas na przegląd szafy Loliczy :)


Pełno cudowności w tej szafie! Niestety mogłam wybrać tylko kilka z nich. Cienki swetry są idealne na chłodniejsze dni lata, a płócienne torby ze śmiesznymi napisami przyciągają uwagę i są idealnymi "przechowywaczami" :)


Legginsy niby jak legginsy, ale po co te piórka przy nogawkach? U mnie od razu wylądowały by w schowku :/ Tak samo jak kolorowe buty i czapka.

Pamiętajcie, że oceniam wedle mojego gustu :)


Stylizacja bez torebki, ale w lecie nikomu się torby nosić nie chce. 

PROSZĘ BY OSOBY, KTÓRE WZIĘŁY UDZIAŁ W PRZEGLĄDZIE ZGŁASZAŁY SIĘ NA KONTO: CCELLA  (czytaj więcej)

trochę wakacji jakby pogoda była u Was słaba

Co sądzicie o przeglądzie? 
KOLEJKA: KLIK
Dajcie znać w komentarzach ;)


Pomysł na ...

Aby zachęcić Was do zgłaszania się do różnych działów, wpadłam na pewien pomysł.
Każdy uczestnik ( przeglądu szaf, metamorfozy ), każdy zwycięzca ( catwalk, hon-makijaż, stardollowy pojedynek*, blogowe the vote ) będzie wpisany na specjalną listę w prezentacji na blogowym koncie !
Co miesiąc będziemy losować kilka nagród w poszczególnych kategoriach.
Osoby wpisane na liście, będą miały szansę na wygraną !
Bardzo polecam !

__kwiatuszek__




3 komentarze:

  1. Zgadzam się z Good i Bad , a stylizacja jest przepiękna ;)

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się wszystko, jest bardzo fajnie :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)