piątek, 4 lipca 2014

INFO konkursowe



Przedłużam termin, ponieważ ciągle brakuje nam zgłoszeń,
musimy mieć ich przynajmniej 20 abym potem mogła podzielić Was na grupy.
Ciekawe nagrody są ciągle w grze, zapraszajcie
znajomych, polecajcie.
Nasza współpraca pomoże blogowi!

Mam dla Was dwie wersje "reklamowe", które pomogą zdobyć rozgłos naszemu konkursowi:

"Hej! Serdecznie zapraszam Cię na konkurs etapowy na blogu lubimystardolll.blogspot.com.
Wiele nagród do wygrania ★"

"Chciałabyś wygrać futerko z Archive albo szpilki z YSL Tribute, a przy okazji świetnie się 
bawić i zdrowo rywalizować?
Zapraszam na konkurs na blogu lubimystardolll   "

Wysyłajmy to do wszystkich!

Liczę na Was! 
Gwarantuję Wam dużo ciekawych nagród od stardollarów po starmonety i wiele innych!
Myślę, że warto spróbować :)

Lolcia243Love

3 komentarze:

  1. Staram się pisać do wielu osób , których mam w znajomych ;)

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  2. Powysyłam kilka wiadomości :)

    sonia17095

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak! Dziękuję! Ostatnio bardzo chciałam się zgłosić, ale nie zdążyłam-nie miałam wtedy internetu :(

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)