czwartek, 5 czerwca 2014

Wyniki komentatora miesąca

Muszę wyróżnić dwa 1 miejsca !
Bardzo Wam dziękuję
- shariSweet
- weronika1408
Od prawie samego początku bloga komentujecie każdy post. To wiele dla mnie znaczy !
Zostaniecie już wpisane na listę komentatorów i co miesiąc macie gwarantowane nagrody !
Bardzo bym chciała dać wam nagrody po 60 sd, ale muszę przyznać, że nie najlepiej u mnie ze sd :/
Każda dostanie po 30 sd ( torebka niestety na razie zostanie bez przydziału, gdyż (dopiero) niedługo planuję ss na konto blogowe ) za to każda dostanie jeszcze 150 dodatkowych sm :)


Wasza reklama pojawi się na weekendzie ! 
Zarezerwujcie coś w bazaarku za podaną kwotę !

Wyróżnienia po 100 sm :

- sonia17095
- JJackson1998






4 komentarze:

  1. Jak dla mnie nawet 30sd to wyróżnienie. Bardzo dziękuje, gratuluje również Weronice, która również wytrwale komentuje.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję! Niestety nie jestem ss i dodam do lż rzeczy za 100 sm. Ok?

    soni17095

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, dziękuję *o* Gratuluję też shariSweet, sonia17095 i JJackson1998 :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej :* Czy ja również mogę dodać do wishlist za 100sm? Niestety nie jestem ss :/

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)