piątek, 6 czerwca 2014

SPOSÓB NA STYLIZACJĘ

Witam!!
Dziś piątek, a co za tym idzie trochę wolnego czasu na moje stylizacje :)
W tym przypadku ciężko byłoby określić jakiś styl. Zwykła koszula urozmaicona złotym kołnierzem, czarne, proste spodnie i buty na platformie. No i oczywiście element kluczowy: jeden z moich ulubionych swetrów! Ma niepowtarzalny krój i świetną kolorystykę. Nie mogłam tu dobrać żadnego dodatku :/ Posiadam apaszkę  i opaskę z kompletu, jednak nie chciałam przesadzać z zielenią i tym wzorkiem. Rękawy schowane do tyłu są powodem, dla którego raczej trudno znaleźć odpowiednią torebkę. Mimo tego jestem zadowolona ze stylizacji.
A Wam jak się podoba?
Zmienilibyście coś?
KOMENTUJCIE !!!
~JJackson1998

3 komentarze:

  1. Niby wszystko ok, ale nie pasuje mi ten kołnierzyk. To znaczy, kołnierzyk to dobry pomysł oraz dopełnienie stylizacji swego rodzaju, ale kolor i faktura nie jest za dobrze dobrana. Nie lubię tego swetra i nie miała bym na niego pomysłu, a tobie udało się wymyślić coś w miarę sensownego.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ten kołnierzyk też nie pasuje. Gdyby miał inny kolor byłoby ok :)

    sonia17095

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)