środa, 4 czerwca 2014

SPOSÓB NA STYLIZACJĘ

Witam!!
Zafascynowana nową dostawą Callies Picks i jedną z rzeczy, postanowiłam zrobić kolejną stylizację :)


Jest to minimalistyczna stylizacja. Jest to prostota, czerń połączona z bielą i ich odcienie, to oszczędność wzorów i wyciszenie kolorów, co wyraźnie widać na doll powyżej. Delikatne biele i szarości postanowiłam urozmaicić czarnymi dodatkami i butami. Podstawowym dodatkiem tego stylu są metaliczne i srebrne bransolety (także zegarki), które również uwzględniłam. 

Co sądzicie o tej stylizacji?
KOMENTUJCIE

PS Przypominam o blogowym "The Vote", którego finał odbędzie się po jeszcze jednej sondzie. Do tego potrzebne są jednak Wasze zgłoszenia :)

~JJackson1998

3 komentarze:

  1. Uwielbiam połączenie bieli o czerni (tak jak brązu i czerni), stylizacja wyszła Ci ładna, jedyne co mi nie pasuje to bluzka w paski, zmieniła bym ją na normalną. Ładnie użyłaś spodni, mam le od dłuższego czasu a nie stworzyłam z nimi jeszcze żadnej stylizacji.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba zmieniłabym pasek. Jednak stylizacja bardzo ładna :)

    sonia17095

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja, ale zmieniłabym bluzkę (tak jak shariSweet).

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)