poniedziałek, 2 czerwca 2014

SPOSÓB NA STYLIZACJĘ

Witam!!
Ponieważ jutro mam wycieczkę i nie idę do szkoły, znalazłam dziś trochę czasu na dodanie stylizacji :)

Tym razem postanowiłam zrobić stylizację inną niż zawsze - w stylu vintage. Jest to określenie czegoś starego, staromodnego, pochodzącego z poprzedniej epoki. Przyjęło się, że mianem vintage określać można przedmioty które mają 20 lat lub więcej. Przy czym powinny to być takie rzeczy, którym upływ czasu nadaje szlachetności, wręcz uwydatnia ich ponadczasowy styl. Z tego względu na miano vintage mogą zasłużyć najczęściej rzeczy, które charakteryzują się bardzo wysoką jakością.
W mojej interpretacji jest to wytłaczana perłowa spódnica, dość długa, z dodatkiem paska - kokardy. Do tego koronowa, delikatna góra i kwiecista torebka. Niezbędnym elementem jest ogromny kapelusz z bladoróżowym kwiatem. 
Jest to dość odważne posunięcie z mojej strony, jestem przygotowana na krytykę i świadoma tego, że nie każdemu ten styl się podoba (ja go uwielbiam). Aczkolwiek mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu i przekonam Was do tego rodzaju ubioru doll :)


Co sądzicie o stylu vintage?
Co o stylizacji?
KOMENTUJCIE!!
~JJackson1998

4 komentarze:

  1. Myślę, że jest tu za dużo różnorodnych odcieni beżu, kompletnie nie pasuje mi ten czarny pasek przy kapeluszu. Trochę popsuła efekt kolorowa grzywka doll, w żaden sposób nie umniejsza to jednak świetnemu pomysłowi na stylizację. Zabrakło ostatecznego szlifu. Vintage choć wydaje się być prosty i nieskomplikowany, podobnie jak styl retro, potrafi wielu osobom przysporzyć kłopotów i dylematów przy tworzeniu out-fitu. Za interpretację różnych styli trzeba zabierać się niezwykle ostrożnie. Vintage to piękno ukazane w prostocie na tle przemijania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszy rzut oka wszystko jest ok, jednak po głębszych zastanowieniach stwierdzam iż, pasek oraz czarny pasek na pasku nie pasują mi tu. Mimo to stylizacja jest ładna, lekka i wiosenna.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  3. Powielam słowa dziewczyn :) Jednak stylizacja na ogół jest ładna ;)

    sonia17095

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest świetna! Ale zgadzam się z komentarzami powyżej.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)