sobota, 7 czerwca 2014

"Realne stylizacje" #1

Hej! To ja,klarunka86. To mój pierwszy post na tym blogu, oprócz powitania ;) Po pierwsze, bardzo przepraszam, że mój post się nie pojawił wczoraj. Był to drugi dzień mojej wycieczki i nie spodziewałam się, że wrócimy tak późno. No dobra,koniec tłumaczeń, przejdę do rzeczy;) Długo wybierałam stylizację, którą można by było odwzorować na Stardoll. Dopiero teraz wiem, jak ciężko coś wybrać :p. Torebki nie znalazłam podobnej, ale znalazłam taką, ze złotymi zdobieniami. Oto moje rezultaty:
Podoba Wam się? Zmienilibyście coś?

3 komentarze:

  1. Stylizacja ładna, odwzorowana niemal że idealnie jedyne co mi nie pasuje to buty. Lubię posty osóby które umieją odwzorować stylizacje na stardoll, czyta się je ciekawiej od tych które tego nie umieją.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieniłabym spódnicę (aczkolwiek nwm na jaką, dlatego się nie czepiam), na pewno dodałabym naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie na pewno brakuje tego naszyjnika. Stanowczo zmieniłabym buty :)

    sonia17095

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)