poniedziałek, 2 czerwca 2014

Przegląd Szafy ~Weronika1408

Uwaga. Dzisiaj przegląd szafy miała mieć Olimandra, ale w jej apartamencie nie ma ubrań. Zmień to albo niestety wypadniesz z kolejki.

Witam w moim pierwszym poście dotyczącym przeglądu szafy ;) Dzisiaj zajrzałam do szafy Weroniki.


W jej szafie perełek są prawie miliony! Trudno było mi wybrać kilka najlepszych, więc poszłam w klasykę. Znajdziemy to nieodłączną bandanę, na którą poluje wiele użytkowniczek, spódnicę moro, bluzkę Chanel i parę innych rzeczy.

\
"Złych" rzeczy było bardzo mało, ale jednak coś tam udało mi się wyszperać. Świecąca peruka, sukienka za lajki z facebooka i źle skrojone spodnie powinny wylądować w schowku.

Nie zawsze to co wybieram z brzydkich ubrań waszym zdaniem też musi być brzydkie. Jest to kwestia gustu. Ja oceniam szafę  używając tylko mojego "smaku" :)


Co sądzicie o przeglądzie? 
Powinnam robić stylizacje z perełkami?
Dajcie znać w komentarzach ;)
~Taradielle



5 komentarzy:

  1. Z rzeczami na tak zgadzam się w zupełności, z rzeczami na nie, nie do końca. Koszula oraz sweter są według mnie ładne, oraz nie powinny się tam znaleźć. Jednak wspomniałaś że oceniasz to po swojemu, więc nie będę niczego narzucała. Post podoba mi się, jest przejrzysty oraz ładnie wykonany.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie mojego dopisku :) O gustach się nie dyskutuje, a to, że akurat mi nie przypadły do gusty nie oznacza, że Weronika powinna przestać ich używać.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadazam sie z shariSweet :d

    sonia17095

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zgadzam się do końca z rzeczami "złymi", ale jednocześnie podpisuję się pod wypowiedzią shariSweet :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)