poniedziałek, 30 czerwca 2014

Przegląd Szafy ~VViken

Witam w pierwszy wakacyjny poniedziałek ;) Jakie macie plany na nadchodzące miesiące?

Dzisiaj zajrzę do dosyć ubogiej szafy VViken.


Trudno było mi wybrać perełki, ponieważ nie było w tej szafie nic tak zachwycającego co od razu ląduje w tej kategorii. Zdecydowałam się na nieśmiertelne platformy, marmurkowe jeansy i parę innych ubrań.


W brzydalkach umieściłam bluzkę ze StarDesign. Sama nic do nich nie mam, ale MUSZĄ być dobrze wykonane! Bez tego nie warto je kupować :/ Dodałam też spódnicę w stylu Barbie ;)

Nie zawsze to co wybieram w brzydkich ubraniach musi być przez Was uznawane za takie. Oceniam tylko wedle mojego gustu ;)


Stylizacja dzisiaj prosta z przewagą Denim. Nie mogłam znaleźć lepszych butów dlatego postawiłam na klasykę i wygodę w jednym - białe baleriny ;)

PROSZĘ BY OSOBY, KTÓRE WZIĘŁY UDZIAŁ W PRZEGLĄDZIE ZGŁASZAŁY SIĘ NA KONTO: CCELLA  (czytaj więcej)

Co sądzicie o przeglądzie? 
KOLEJKA: KLIK
Dajcie znać w komentarzach ;)


Pomysł na ...

Aby zachęcić Was do zgłaszania się do różnych działów, wpadłam na pewien pomysł.
Każdy uczestnik ( przeglądu szaf, metamorfozy ), każdy zwycięzca ( catwalk, hon-makijaż, stardollowy pojedynek*, blogowe the vote ) będzie wpisany na specjalną listę w prezentacji na blogowym koncie !
Co miesiąc będziemy losować kilka nagród w poszczególnych kategoriach.
Osoby wpisane na liście, będą miały szansę na wygraną !
Bardzo polecam !

__kwiatuszek__

5 komentarzy:

  1. Jak zwykle się zgadzam, no może oprócz butów na nie. Według mnie nie są takie najgorsze, i mogłyby się przydać do wielu stylizacji. A twój outfit wyszedł ładnie :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba. Zgadzam się z Good i Bad, chociaż można by było wykombinować coś z niebieskimi koturnami :)

    sonia17095

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z komentarzami wyżej. Niebieskie buty nie są takie najgorsze :) Śliczna stylizacja.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Pięknie <33

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się niebieskie koturny również nie podobają i chyba tak zostanie. :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)