poniedziałek, 9 czerwca 2014

Przegląd Szafy ~ klamar33

Niestety Olimandra nadal nie udostępniła ubrań więc wypada z kolejki.

Dzisiejszą bohaterką przeglądu jest klamar33


Kolejna szafa pełna cudnych ubrań! Aż miło się na to patrzy :) Z tych, które wybrałam szczególnie polecam przezroczystą torbę - hit sezonu oraz potężny, złoty naszyjnik.


"Brzydalków" znalazłam zaskakująco mało :) Niektórzy lubią takie daszki, albo "bezdomne" swetry. Natomiast ja za nimi nie przepadam. Dlatego je tutaj umieściłam.

Nie zawsze to co wybieram z brzydkich ubrań waszym zdaniem też musi być brzydkie. Jest to kwestia gustu. Ja oceniam szafę  używając tylko mojego "smaku" :)


Tym razem postanowiłam dodać też perełkową stylizację. Mam nadzieję, że się spodoba i że nie posypie się dużo uszczypliwych komentarzy ;)


Co sądzicie o przeglądzie? 
KOLEJKA: KLIK
Dajcie znać w komentarzach ;)

~Taradielle

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za przegląd szafy i stylizację! W sumie wszystkie rzeczy z bad są nieużywane c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci Klamar torebki, sukienki z ćwiekami oraz naszyjnika. Widziałam twoją szafę i sądzę że jest cudna, no oprócz tych modowych wpadek. Zgadzam się jak najbardziej, tylko sądzę że torebka aparat nie jest najgorsza, a stylizacja śliczna.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna szafa, świetna stylizacja i świetne cudeńka!

    sonia17095

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja i ciekawe rzeczy. Myślę, że w każdej szafie są ciuchy, których nie używamy, po prostu są..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaję sobie z tego sprawę, ale niestety na tym polega przegląd szafy :)

      Usuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)