czwartek, 5 czerwca 2014

A'la safari. W brązach.

Dzień dobry ;)

Kochani moi, dziś czwartek. To oznacza stylizację. 

Dziś mam dla was klimaty safari. Mówię "klimaty", ponieważ nie jest to to o co do końca mi chodziło... A chodziło mi o jasną (kremową bądź piaskową) plisowaną spódnicę, blezer w kolorze khaki, apaszkę (także jasną, beżową),creepersy (jasne) oraz beżową koronkową bluzkę. Niestety jak zawsze- takich rzeczy na stardoll ze świecą szukać. A jeśli są to nie w tych kolorach. Zatem musiałam zmienić troszeczkę koncepcję, kolorystykę i wizję. Na szczęście udało mi się nie poddać się i coś zrobić. Ale, niestety (lub "stety"), cała stylizacja jest w brązach. Jedynym dość jasnym elementem jest top. Dodałam złote dodatki (bransoletka, wstawki w szpilkach). Muszę z dumą przyznać, że mi się podoba. Do tego twarz (makijaż, kolor karnacji, kolor ust, oczu...) mojej podopiecznej zgrała się ze stylizacją. Myślę, że mój wstęp (kto robi takie długie wstępy?!) już was znudził, więc teraz przyszła godzina stylizacji.




BLEZER        Bonjour Bizou
SZPILKI     Special Offer (chyba na pewno ze świąt... dokładniej Bożego Narodzenia)
SPODNIE      Killah
TOP              It Girls (chyba jedyna rzecz, która pasuje do mojej poprzedniej wizji... kolorystycznie)
BRANSOLETKA   Rio




                                                                                                                                                                          Ala.

5 komentarzy:

  1. Zdecydowanie zmieniłabym spodnie. Poza tym jest ok ;)

    sonia17095

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest ok, ale zmieniłabym spodnie i buty :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie spodnie są złe, buty i reszta dobrze pasuje, ale spodnie nie do końca. Mam jeszcze jedno ale, odnośnie karnacji która się zlewa że stylizacją. Mimo to stylizacja mi się podoba.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja podstawowa i zmieniłabym spodnie :)
    Lady_Gilbert

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)