piątek, 30 maja 2014

Witam wszystkich :)

Dzień dobry!

Witam Was bardzo, bardzo serdecznie. Jestem nową redaktorką!

Mój nick na stardoll to MisiaMalecka. Konto na stardoll posiadam od roku 2013 i w marcu tego roku, skończyło ono roczek. Może nieliczni z Was znają mnie z bloga SoniaOStardoll, na którym piszę. Moje realne imię to Ala, nie mieszkam w Polsce, lecz w Irlandii, ale w lipcu rozpoczynam pierwsze etapy przeprowadzki do Stanów. W lipcu kończę 18 lat, a na blogu będę zajmować się stylizacjami. Będą się one pojawiać głównie w czwartki wg planu.  Bardzo cieszę się, że zaczynam pisać na tym blogu :) Jest to dla mnie przeogromna przyjemność i wyróżnienie. 

Podsumowując:

Stylizacje będą pojawiać się w czwartki, ja mam na imię Ala i w lipcu stuknie mi 18- stka  :)

 Liczę na moc komentarzy, widzimy się w czwartek,

  Ala ;)




3 komentarze:

  1. Czekam na twoje posty.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również witam, życzę powodzenia i czekam na pierwszy post :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo! Paula :) Nie wiedziałam, że także tu piszesz!

      Ala

      Usuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)