niedziela, 18 maja 2014

The Vote #2

Witam!!
  W związku z tym, że znalazły się dwie chętne osoby do naszego konkursu, znów możemy głosować :)
Bez zbędnych wstępów przedstawiam nasze kandydatki:
- DancerMarika
- Alaamiss2012



                                                                        DancerMarika
Alaamiss2012
Po ostatnim głosowaniu postanowiłam, że mój głos oddam dopiero po wynikach ankiety. Uważam, że tak będzie sprawiedliwiej. Bardzo przepraszam, że nie mogę się rozpisać, ale mam problemy z internetem i w każdej chwili może przerwać połączenie :/ Jest to związane z tymi burzami, u mnie też podtopieniami :c

ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W BLOGOWYM "THE VOTE"





2 komentarze:

  1. Mój głos oddaję na DancerMarika, jej stylizacji bardziej mi się podoba. Aczkolwiek Ala nie wypadła najgorzej.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)