niedziela, 4 maja 2014

The Vote #1

Witam!!
Jestem nową redaktorką, będę prowadziła blogowe "The Vote". Na stardoll jestem od czterech lat, piszę na kilku innych blogach, skąd możecie mnie znać :)
                                                             

"The Vote" polega oczywiście na głosowaniu na najlepszą stylizację dwóch wybranych użytkowniczek. Głosujecie zarówno Wy jak i ja. Zgłaszać możecie się w odpowiedniej zakładce.
Chciałabym również aby regularnie wybierać zwycięzcę miesiąca  (mam nadzieję, że administratorka zgodzi się na moją propozycję) :D
Na pierwszy ogień idą:
*weronika1408
*shariSweet


                                                                WERONIKA1408

SHARISWEET

Swój głos oddaję na weronika1408. Wybór był trudny, ponieważ stylizacja shariSweet jest również gustowna. Jednak bardziej urzekła mnie propozycja Weroniki.
A jak Wy uważacie? Kto powinien wygrać
#1 "The Vote"?

Jak Wam się podoba nowy dział?
Mam coś zmienić? A może macie jakieś propozycje?
KOMENTUJCIE & GŁOSUJCIE


7 komentarzy:

  1. Nie będę oczywiście głosować, bo to nie miało by sensu. Mam nadzieję że dużo osób będzie się zgłaszało do tego działu.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na dział bardzo fajny.
    Według mnie tekst powinien być wyśrodkowany, przyjemniej by się czytało :D
    Tylko to jest moje zastrzeżenie, reszta jest OK :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się zgłoszę ;d Wolałabym gdyby obrazki były ( te stylizacje ) kolorowe c; Obydwie stylizacje są Bardzo ładne, jednak stylizacja weroniki1408 wydaje mi się jednak troszkę ładniejsza c:

    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu, ale przecież oceniamy zdjęcie, a nie stylizacje xD

      Usuń
    2. Ocenie podlega całe zdjęcie, mój błąd, że napisałam na początku "stylizacja". Jednak to nie zmienia faktu, że jest ona bardzo istotnym elementem :)

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję za wszystkie głosy :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)