piątek, 23 maja 2014

SPOSÓB NA STYLIZACJĘ

Witam!!
Od dzisiaj prowadzić będę dział "Sposób na stylizację". Po samej nazwie można się domyślić na czym będzie polegał. Znacie mnie z blogowego "The Vote". Dla przypomnienia mój nick na stardoll to JJackson1998
Tak więc przedstawiam Wam pierwszą stylizację.


Stylizacja jest połączeniem stylu glamour oraz minimalistycznych kolorów. Spódniczka jest dość krótka, lecz maskuje to futerko. Sprawia wrażenie "ciepłego sweterka". Podkoszulek jest biały (ma paski, w tym wypadku nie bardzo widoczne). Buty na platformie wydłużają nogi doll. Całość dopełniają złote elementy: bransoletka i fragmenty torebki oraz okazały czarny kapelusz. Przełomowym elementem stylizacji są rude włosy (aczkolwiek ich użycie zależy od gustu).

Mam nadzieję, że stylizacja Wam się podoba.
Zmienilibyście coś? A może dodali?
KOMENTUJCIE !!
To będzie znak, że czytacie :)
A może chcecie zobaczyć stylizację w konkretnym stylu?
Piszcie! Wszystkie propozycje są mile widziane, podejmę się każdego wyzwania ;)

PS Przypominam o blogowym "The Vote". Zachęcam do zgłaszania.
~JJackson1998


5 komentarzy:

  1. Stylizacja mi się podoba. Jest ona elegancka, ale lekko z pazurem. Post ciekawy, czekam na kolejne. Mam również pytanie, ile kosztowała Cię spódnica ?

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnica kosztowała 10sd. Wszystkie ceny znajdują się obok, na metkach :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, czekam na kolejne posty :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, z pewnością następne będą jeszcze lepsze ;)

    sonia17095

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie ! Czekam na Twoje kolejne posty :) Jedyną moją " Uwagą " jest złota bransoletka. Mam przeczucie że, nie pasuje do niczego.., Ale, tak to stylizacja jak wcześniej napisałam - Śliczna !

    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)