sobota, 3 maja 2014

Przegląd Szafy #loloSrebro


Hej!

Mam dziś dla Was przegląd szafy użytkowniczki loloSrebro.


GOOD choice:

W tej szafie znalazłam wiele perełek, świetnych ubrań i dodatków!
Klasyczne boyfriendy (nawet 2 kroje!), dużo bluzek, spódnic topów,
obcasów i kopertówek!

Bad choice:

Przeglądam szafę z wielkim zadowoleniem i nagle..
TE ubrania wprawiają mnie w osłupienie!
Jak one mogą się tu znaleźć!
Mam nadzieję, że te rzeczy znalazły się tu przypadkiem!

Stylizacje:



Podsumowanie:

Każdy znajdzie w tej szafie coś dla siebie.
Można tu stworzyć zarówno te bardzie i mniej skomplikowane sety.
Polecałabym kupno kilku cropp-topów oraz gorsetów.
Ogólnie oceniam szafę na 7/10!

***
Co sądzicie o szafie tej użykowniczki?
Pozdrawiam
Lolcia243Love

3 komentarze:

  1. Bardzo ładne stylizacje :) Uważam że, powinna te rzeczy schować do schowka co są na " Bad "

    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie szafa dość zwykła, nie licząc perełek. Zgodzę się z rzeczami które wytypowałaś do dobrego wyboru, oraz z tymi które uznałaś za zły. Stylizacje są bardzo ładne, ale czegoś im brakuje np. torebki, czegoś na głowę lub okularów.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma bardzo fajną szafę, ale stylizacje mi się nie podobają.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)