środa, 7 maja 2014

Perfekcyjna pani makijażu #14

    Hej, dzisiaj przychodzę do was z neonem, może nie jest to typowo neonowy makijaż, ale kolory są bardziej neonowe niż normalne. Bardzo podoba mi się ten makijaż, i mam nadzieję że wam też się spodoba. A więc przejdźmy do rzeczy.

KROK 1




Wszystko zaczynamy fioletowym cieniem. Z reguły nie 'wychodziłam po za linię' wewnętrznego kącika, dziś jest inaczej. A wiec pomalujcie od początku gałki ocznej do końca rzęs, jedną warstwę.

KROK 2

Różowym cieniem zasłaniam fiolet od strony wewnętrznej do połowy, robię dwie warstwy.

KROK 3

Znowu poprawiam fioletem, ale teraz od połowy, do strony zewnętrznej rzęs.

KROK 4

Granatowym cieniem robię dwie długie kreski na środku oka, od środka do samego końca strony zewnętrznej. Robię dwie warstwy.

KROK 5


No to teraz czas na turkus. W tym miejscu między fioletem a granatem, robię maźnięcie turkusowym. Następnie poprawiam fiolet i granat. Powtarzam ten krok jeszcze raz, z tym ,że fioletowym najeżdżam bardziej na turkus.

KROK 6 

Żółtym eye-linerem robię długie i cieniutkie kreski, w górnej części oka.
Fioletową kredką na wysokości eye-linera  robięk kreskę.

KROK 7 

Rzęsy tuszuje zwykłą czarną maskarą, pomijając duł. Policzki pudruję perłowym różem.

||EFEKT KOŃCOWY||

||WYKORZYSTANE KOSMETYKI||


Mam nadzieję że makijaż się spodobał.
Zrobicie taki ?
Co o nim sądzicie ?
Komentujcie i podawajcie swoje propozycje na kolejne makijaże.

shariSweet

2 komentarze:

  1. Tak, mi też się bardzo spodobał ^^

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że, się podoba! Zazdroszczę Ci że, tak ładnie potrafisz robić makijaże ;) Spróbuję taki zrobić. Znając mnie pewnie mi nie wyjdzie ;P

    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)