niedziela, 25 maja 2014

Makijażowe HoN #1

Hej dziewczyny, jest to pierwszy post z tej serii, więc od razu przejdę do rzeczy.
========================================================
Dzisiaj ocenię Alaamiss2012, weronika1408 oraz DancerMarika.

Alaamiss2012

Jeśli miała bym oceniać całokształt, to powiedziała bym nie kolczykom oraz fryzurze. Tylko że mam ocenić makijaż, widzę że chciałaś być czerwona. Twój makijaż to nic innego jak czerwony cień, czerwony eye-liner, czarna maskara oraz róż do policzków podchodzący pod czerwień. Nie zachwyciłaś mnie, jest zwykle, ale nie brzydko. Dlatego dostajesz HOT/NOT

 weronika1408

Cało kształt podoba mi się, fryzura części twarzy oraz makijaż ze sobą świetnie współgrają. Widać że masz rękę do makijaży, kolory są dobrze dobrane, a makijaż starannie wykonany. Dostajesz ode mnie HOT

 DancerMarika

Powiem szczerze że jest sztucznie, grube czarne kreski, różowe cienie + różowe policzki. Nie wiem co sądzić, ponieważ makijaż jest dość starannie wykonany, ale jest sztuczny. Daję Ci HOT/NOT

A wy, co sądzicie?
Zgadzacie się z moją opinią?
Piszcie w komentarzach.

shariSweet

PS. Przypominam że można się jeszcze zgłaszać TU

2 komentarze:

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)