sobota, 17 maja 2014

Co warto wybrać ? Riviera

Cześć :) 

Jednak postanowiłam że, dziś napiszę post.
Czy zostanę, to nie wiem, ale, przejdźmy do postu c:


Cała kolekcja przypadła mi do gustu.
Ceny nie są wysokie, jednak zdecydowałam się
kupić 5 rzeczy.  






                                                                Przepraszam że,  
                                                           to jest tak oddzielnie                                                            .. ;/ Ale chciałam żeby było białe tło :) 





I bluzka- Jest ona cudowna c: 
Nie tylko, na plażę,
czy coś, można
z nią zrobić
elegancką i 
dziewczęcą stylizację :) 


II bluzka/ tunika- Jest ona sama w 
sobie śliczna c: 
jedynym problemem może być 
dopasowanie do niej czegoś.

III Bluzka ( ta prześwitująca ) - jest śliczna
tylko trochę . . Pusta . Mało się w niej
dzieje, jest taka zwykła,
do tego uspokajające (?) kolory.


Różowy Wianek- Jest cudowny ! 
Od razu się w nim zakochałam ♥ 
Jedyne co mnie przez chwilę 
wstrzymało z zakupem to
Sd, dość sporo
kosztuje jak na wianek,
i zakłada się go w Salonie
piękności . . 


Biały Wianek- Jest również śliczny c: 
 Bardzo mi się spodobał, 
cena też dość wysoka.

Kokardka ( góra od stroju ) - Mi bardzo się podoba c:
                 Będę chyba używała jej jako kokardki..
Albo, paska..



Stylizacje ( dziś bez opisów)

( Nie mogłam zdecydować które lepsze )
















                 


( Przepraszam za tą cenę, dopiero ją zauważyłam )







     




















































































































( Tylko jedna stylizacja dziś z kokardką ) 


PRZEPROSINY 


Muszę Was przeprosić, za to że, post nie pojawił się wczoraj, ani przedwczoraj ..
Nie dodałam opisów bo, nie miałam czasu . . . I te ostatnie stylizację są gorsze
bo, znów idzie do mnie burza ! Już raz mnie odwiedziła, o 15 -.-
W nocy też zawitała  ..

Mam nadzieję że, pomimo tego stylizacje Wam się podobały :)
Przepraszam Was jeśli wyszukacie się w tekście błędów
ale, tak się śpieszę żeby, udało mi się napisać . . .

PODOBAŁ WAM SIĘ POST ? CHCECIE ŻEBY, KAŻDY BYŁ
TAKI ? KOMENTUJCIE !





3 komentarze:

  1. Stylizacje są bardzo, ale to bardzo ładne, zwłaszcza 6 oraz 9. Układ jak najbardziej mi odpowiada, mam nadzieję że z nami zostaniesz :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne stylizacje, wybrałaś dobre rzeczy.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  3. Post trochę mało estetyczny, ale treść super :)).

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)