czwartek, 22 maja 2014

Co warto wybrać ? Callie's Picks

Cześć !

Dziś przedstawię Wam tylko
kilka ubrań, zabrakło mi sd, 
na kupno tych które chciałam, 
dlatego dalsza część ukaże się zaraz po tym
jak doładuję, albo, uda mi się sprzedać coś w bazaarku :) 

Cała kolekcja jest dość cenna, można znaleźć,
cenne rzeczy. Większość ubrań, jest w panterkę,
chociaż nie wszystkie. Mi spodobało się  7-8 ubrań :> 
Dziś zaprezentuję Wam 4 ubrania :) 


Koszula- Jest śliczna, ja osobiście uwielbiam koszule
więc, ją kupiłam c: Cena nie jest
jakaś wysoka, a koszula ładna.

Sweterek(?) - Bardzo ładny, widziałam go u mojej
 koleżanki i zawsze chciałam go mieć c: 

Bluzka - Niby zwyczajna, a niby nie. Na początku 
mi się nie specjalnie podobała, potem
odwiedziłam inną użytkowniczkę i zobaczyłam
tą bluzeczkę w jej stylizacji, mówię Wam,
była cudowna! 

Sukienka- Również jest ładna, gdzieś ją widziałam ...
nie wiem gdzie, ale mi się podobała c: 
Podoba mi  się w niej wszystko c;
Chociaż może troszkę za dużo się dzieje.. 

Stylizacje :


  Na dziś już koniec  ! 
 Reszta, wraz z tamtymi :)
Przepraszam że, tak krótko,  ale
mam akcję " Małe koty " ! 

2 komentarze:

  1. Z rzeczy które podałaś nie mam nic (na razie). Stylizacje bardzo fajne, najbardziej podoba mi się tą druga.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Z rzeczy które podałaś nie mam nic (na razie). Stylizacje bardzo fajne, najbardziej podoba mi się tą druga.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)