niedziela, 18 maja 2014

OŚWIADCZENIE

Cześć!
Mam dla Was i dla Ciebie __Kwiatuszek___ pewien mój apel!

 Miałam dodać dziś post, zrobiłam, skleiłam, nie dodałam, czemu? Wchodzę sobie na Lubimy {...} przeglądam posty i... Jest on.. Czytam komentarze, dokładnie przyglądam się oprawie graficznej i buuum, rozbija mnie jak szklankę!

Moje posty pojawiają się stosunkowo rzadko, raz na dwa tygodnie, ALE:
1. Są zawsze dopracowane;
2. Stylizacje, inspiracje i listy zakupów, które pokazuję specjalnie selekcjonuję, NIE tworzę niczego w 5 MINUT!!!
3. Moja oprawa graficzna jest dopracowana, STARAM SIĘ;

Mogę powiedzieć, że na Lubimy {...} tworzę  MARKĘ. Lolcia243Love kojarzy się już w pewien sposób z poradnikami, stylizacjami... Nie chcę abyś odebrała to jako pro-narcystyczny monolog. Wydaje mi się, a nawet, jestem prawie pewna, że to mój post mógłby być jakąkolwiek , gdziekolwiek pokazaną WIZYTÓWKĄ bloga.

Kiedy oglądasz posty na takich blogach jak Queens of Fashion, Ciekawszy Stardoll lub Wy i stardoll, to łatwo jest Ci dostrzec pewną prawidłowość. Sukces bloga budowany jest na podstawach, które przedstawiał organicyzm. "SAMODOSKONALENIE SIĘ JEDNOSTKI , KLUCZEM SUKCESU SPOŁECZEŃSTWA", te słowa idealnie wpisują się w ideologię tworzenie wielu stron , nie tylko o Stardoll.  Łatwo jest razem pracować na sukces, ale tylko wtedy kiedy dana ekipa zna swoje zalety i wady. Ja osobiście na naszym blogu znam tylko Shari i Ciebie, nie wynika to z mojej "niechęci poznawania" lub czegoś w ten sposób ukierunkowanego. My po prostu nie mamy okazji się poznać, nie tworzymy wspólnych projektów, nie łączy nas nic poza doklejoną łatką redaktorki.

Możesz sobie pomyśleć, aha GWIAZDORZY, ale ja jestem na tym blogu od grudnia, więc miałam czas na swoje półroczne obserwacje pracy bloga, miałam okazję poznać struktury jego działań, mogę śmiało porównywać. Nie będzie to bezpodstawne  lub śmieszne.  Kiedy na innych blogach atrakcje wręcz wychodzą obserwatorom "bokiem" ,u nas pustka i loteria "pod warunkiem i przysięgą" {obiecaj mi na śmierć i życie, na szpilki i torebkę, na klasyczną marynarkę i dobre rurki, że dodasz się do obserwatorów [ma być 1787863], a w zamian dam ci szalik z baazaru za 4 sd} , realia! Może przesadzam, może nie, ale praca musi być opłacalna! DancerMarika, dla mnie, NIEZAWODNA, w deszcz, śnieg, burzę i chorobę, zawsze na czas, zawsze z dobrym materiałem! Takie osoby jak ona na koniec miesiąca powinny mieć podsumowaną pracę i wypłacone honorarium. Takie zobowiązania właściciela, nie kontynuując, nie roztrząsając, bez konieczności argumentacji, 2+2=4.

Precyzując, APELUJĘ do Ciebie, abyś używając wszelkich możliwości wpłynęła na organy pracujące dla Twojego wizerunku, aby nie dodawały postów, których nie są pewne , które mogłyby zaszkodzić reputacji bloga,  LubimyStardoll, którego potencjał i szanse są ogromne. Jednocześnie informuje Cię, że z dniem 18 maja bieżącego roku , zawieszam moją działalność na blogu. Bardzo lubię tu pracować, ale ja jestem brzytwą , której tonący chwycić się nie może.

Pozdrawiam i przepraszam, Lolcia243Love/ Alex
Czekam na wasze odczucia i komentarze, mam nadzieję że jeszcze się spotkamy.

5 komentarzy:

  1. Mogę powiedzieć że troszkę się zgodzę, a troszkę nie. Zgadzam się pod względem, że załoga nie zna się że sobą za dobrze. A nie zgodzę się, tak właściwie to z czym ? Nie mam pojęcia, ale nie zgadzam się z tobą w pełni.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zgadzam się w kwestii tego, że na innych blogach jest troszkę więcej, jak to powiedziałaś, atrakcji. Nie rozumiem jedynie idei Twojego apelu. Z jednej strony mówisz o niepewnych redaktorkach, z drugiej o swoim potencjale a z innej o jakimś honorarium. Jednoznacznie nie wiadomo o co Ci chodzi. O to, że odchodzisz? Chcesz jakiejś zapłaty? "Blog nie na Twoim poziomie"? Wracając do początku Twojego ogłoszenia, myślę, że każda z redaktorek bardzo się stara. Jednym wychodzi lepiej, drugim nieco gorzej. Może to wynikać z braku doświadczenia, młodego wieku, itd. Każdy kiedyś zaczynał, trzeba mu dać szansę. W wypowiedzi podkreślasz jak TY niezwykle się starasz, jakbyś zaznaczała, że inni tego nie robią. W tej kwestii całkowicie się z Tobą nie zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
  5. To co miałam do przekazania Lolci, przekazałam. Wy dowiecie się już niebawem.

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)