piątek, 25 kwietnia 2014

Spring Inspiration #Yellow

Hej!
Mam dziś dla Was taką małą inspirację.
Wiele z Was pewnie nie szczególnie lubi kolor żółty i nie używa go w swoich stylizacjach.
Ja postanowiłam wyszukać na stardoll żółtego ubrania, które warte jest naszej uwagi.
Wyzwanie było duże, więc to zadanie nie należało do najłatwiejszych,
W starbaazarze udało mi się upolować kanarkowe spodnie oversize marki Archive.
Dopasowałam do tego cytrynowo-żółte perły ze Sweet Siutes, kosztowały bagatela 3 stardollary,
a na pewno posłużą mi w wielu stylizacjach. Aby całość nie była nudna dodałam
idealnie skrojoną, złotą marynarkę z Nelly. Nie chciałam za bardzo tu mieszać, dlatego okulary i 
buty również są złote, a bluzka/top ma spokojny beżowy kolor.
Dodam tylko, że naprawdę warto kupować w tym sezonie spodnie i ubrania oversize,
 to naprawdę duży trend, cieszy się ogromną popularnością wśród największych projektantów, ale
o tym opowiem Wam w trzecim odcinku "Inspirując na Siedem Sposobów".
          
Okulary- Spectacular
Marynarka- Nelly
Top- Rio
Spodnie- Archive
Buty- Special Offer

******
Jak podoba Ci się stylizacja?
Lubisz kolor żółty? Jak często go używasz?
Masz ubrania w tym kolorze?
Czekam na Wasze komentarze!
Lolcia243Love


2 komentarze:

  1. Stylizacja jest ciekawa oraz bardzo ładnie wykonana. Wszystko do siebie pasuje i jest dobrze zgrane. Post też niczego sobie, napisany jest czytelnie oraz starannie. Czekam na kolejne :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo mi się podoba :) Lubię kolor żółty, ale nie używam go często w moich stylizacjach.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)